• Ad
  • יש מי שאוסף בולים, יש מי שמעדיף עטיפות של קרמבו, ואילו בני הזוג ראו מטקסס מתמקדים ברכבי דודג' וייפר. שני הוייפרים החדשים שקנו מגדילים את האוסף ללא פחות מ-79 יחידות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מרבית האנשים נקשרים לחפצים מסוימים ויש מי שהופך לאספן כפייתי עם אובססיה של ממש. לכמעט כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו – מבולים, דרך מפיות, עטיפות של קרמבו, ניירות מכתבים ועד לחפצי אמנות וכלי רכב – יש אספנים מקצועיים.
    רוב האספנים מתמקדים בתחום מסוים: מכוניות, בולים וכד', אך יש גם כאלה שממקדים את האוסף שלהם באופן ברור ומתרכזים בנישה כמו בולים מלפני קום המדינה בערך של 2 מיל, עטיפות מסטיקים מהשנים 1952-1957 או יצירות אמנות מהתקופה הניאו-מודרנית מצפון מדריד.

    אין ספק שבני הזוג וויין ודיאן ראו שייכים לקבוצה האחרונה לאחר שבשנים האחרונות הם פיתחו אובססיה של ממש למכונית הספורט הקיצונית של דודג' – הוייפר.
    חשוב להבהיר כי וויין ודיאן הם לא סתם חובבי וייפר שמקפדים להצטייד בכל פריט ממורביליה שקשור לשרירנית מדטרויט, אלא אספנים של הדבר האמיתי ובמהלך השנים הם רכשו (וכמובן לא מכרו) לא פחות מ-79 וייפרים בגודל מלא, עליהם הם שומרים מכל משמר בחניית ביתם המאוד מרווח בטקסס ושהופכים אותם לאספני הוייפר הגדולים בעולם.
    viperfens

    הוייפר הוצג ב-1989 כמכונית קונספט בתערוכת דטרויט. הכוונה הייתה לייצר כמה עשרות רכבים בודדים, אך התגובות המדהימות להן זכה הרכב בקרב הציבור ועיתונאי הרכב וכן כמות הזמנות גדולה שנרשמה עוד בטרם התחיל הייצור הביאו את קונצרן קרייזלר לשנות תוכניות.
    למרות שהוייפר הציג מיקס מוזר של מרכיבים כשמחד היו לו תכונות של מכוניות על אירופאית והתנהגות כביש שלא הייתה קיימת עד אז בתוצרים אמריקאיים ומאידך הוא יוצר במפעל MACK ליצור משאיות ועשה שימוש ברכיבים מהמדף כמו למשל יחידת הנעה שהייתה מבוססת על מנוע וי 10 ששימש רכבי משא של החברה, הוייפר צבר במהלך השנים ואבולוציות הדגם מעריצים רבים בעיקר בשל הנוכחות הכוחנית, הביצועים הקיצוניים ואופי הארד קור בלתי מתפשר.
    הגרסה העדכנית של הדור הנוכחי עושה שימוש במנוע וי 10 בנפח 8.4 ליטר(!) שמעביר לגלגלים האחוריים, דרך תיבת הילוכים ידנית בלבד, 640 כ"ס ומומנט פסיכי של 83 קג"מ.

    viper345את הוייפרים האחרונים באוסף בני הזוג קיבלו לפני מספר ימים במטה דודג' בדטרויט. מדובר בשני רכבים בהתאמה אישית המוצעים כחלק מפרויקט "אחד מאחד" במסגרתו דודג' מציעה לקהל אופציה להתאים את המפרט מתוך 50 מיליון אפשרויות התאמה שונות ומתחייבת שלא לייצר באותה שנת מודל אף מכונית עם מפרט וגימור זהים.

    וויין בחר בגרסת ה-GTC בצבע חום מטאלי עם פסים שחורים ואילו דיאן החליטה ללכת על מחלצות סגולות עם פסים כסופים בגרסת TA 20.

    בעוד שבעבור מרבית האנשים בעולם אין ספק שלהיות בעליה של מכונית ספורט עם מנוע המפיק 645 כ"ס הוא הרבה מעל מה שהם יכולים לחלום עליו, בעבור בני הזוג מטקסס אין ספק שצמד הוייפרים החדש רק מביא עוד תיאבון להגדיל את האוסף בקרוב.

    עוד ב-TheCar:
    דודג' תייצר יותר גרסאות ספורט
    ראש בראש: טירוף משפחתי עם 700 כ"ס

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: הזוג שגר עם 79 צפעים בבית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.