• Ad
  • חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן, מציגה גרסאות בסיס מופחתות אבזור ומתאימה את מחיר דגמי 2016 למצב התחרות בשוק
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן לישראל, משיקה את עדכון המחירון שלה לדגמי 2016, עם מספר גרסאות מוזלות שנועדו "לתת בראש" למתחרות העיקרית שלה על קהל הלקוחות הפרטיים.

    במסיבת עיתונאים שנערכה בתל-אביב לסיכום שנת 2015 הוצגו הישגי השנה – במיוחד צמיחה של 45 אחוזים במכירות המצטברות של פיג'ו וסיטרואן. זאת לנוכח השקת מספר דגמים חדשים ובהם 108, 208, 308 ומתיחת פנים ל-508, כמו גם C1, C4 ו'קקטוס' ידנית בגזרת סיטרואן – וכן התאמת רמת המחירים למחירים הריאליים שלקוחות פרטיים מוכנים לשלם.

    במקביל עברה החברה מהפך משמעותי עם שינויים במבנה הארגוני והחלפת בעלי תפקידים מרכזיים, וכן ארגון מחדש של מערך הטרייד-אין, בין השאר בחברה עצמה (לובינסקי טרייד) ובהיקשרות עם ספק חיצוני (טריידמוביל).
    בנוסף בוצעה גם עבודה על הפרדת המותגים ושידרוג אולמות התצוגה.

     

    208

     

    אבי צור, מנכ"ל דוד לובינסקי אמר שהחברה הציבה לעצמה יעד מסירות של 16,000 יחידות במהלך 2016 (לעומת 13,000 בסיכום 2015), ו-20,000 יחידות במהלך 2017.

    "לובינסקי הייתה החברה שהציגה את שיעורי הצמיחה הגדולים ביותר בשנת 2015 ותרשום גידול משמעותי במכירות גם בשנת 2016", הוא אמר, "והיא תהיה גם החברה הצומחת ביותר בענף בסיכום השנתיים 2015-2016".

    ככלל, דגמי 2016 כוללים מעתה מספר גרסאות נוספות לדגמים קיימים, בעיקר גרסאות בסיס מופחתות אבזור ומחיר, וניכרת השאיפה להתמקד בקהל פרטי בכלל וקהל של צעירים בפרט.

    הבשורה החשובה ביותר של מסיבת העיתונאים היא השקת גרסת בסיס למכונית הסופר-מיני פיג'ו 208 אשר נועדה להתחרות "ראש בראש" באחת ממכוניות הסופר-מיני הפופולריות בשוק, והמצליחה ביותר בקרב קהל הקונים הפרטי: סיאט איביזה.

    לאחר שיבואני סיאט הציגו את המכונית החדשה שלהם – מחליפתה של גרסת הבסיס הפופולרית ש"שברה את השוק" עם המחיר המשתלם ביותר למכונית סופר-מיני אוטומטית בישראל – משיבים להם אנשי פיג'ו עם גרסת כניסה מופחתת אבזור של ה-208, ועם תג מחיר נמוך ב-300 שקלים. 208 אוטומטית ברמת גימור "אקסס" מוצעת ב"מחיר השקה לזמן לא מוגבל" (בינתיים) של 82,900 ש"ח לעומת 83,100 של איביזה.

    לשתי המכוניות יש מנועי טורבו-בנזין בעלי שלושה צילינדרים, זה של סיאט בנפח 1.0 ליטר וזה של פיג'ו בנפח 1.2 ליטר, ולשניהם יש ביצועי הספק ומומנט כמעט זהים.
    ל-208 יתרון בתחום האבזור הבטיחותי (2 כריות-אוויר נוספות ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית), ותיבת ההילוכים שלה היא אוטומטית קונבנציונלית בעלת 6 יחסי העברה, לעומת התיבה הרובוטית של סיאט (שמציגה ביצועים טובים יותר אבל גם חששות בקרב חלק מן הרוכשים הפוטנציאליים).

    פיג'ו משיקה גם שתי גרסאות ידניות של אותו דגם, המעניינת בהן היא גרסת טורבו-דיזל שמוצעת תמורת 89,000 ש"ח, ובנוסף מוצעת גם גרסת בנזין ידנית ב"מחיר השקה" של 68,000 ש"ח.
    בגזרת ה'מיני', מוצעת מעתה 108 בעלת תיבה רובוטית תמורת 72,000 ש"ח, כשהייחוד שלה הוא גג קנבס נפתח, אלא שלמרות הצבתה מול סקודה 'סיטיגו' הלא כל כך רלבנטית לשוק המיני, למעשה נמצאת התחרות אצל קיה פיקנטו, יונדאי i10 ומיצובישי ספייס סטאר שמציעות מקום לחמישה נוסעים (פחות או יותר).

     

    Peugeot 308 2014 cut

     

    יבואנית פיג'ו הוזילה גם ב-5,000 ש"ח את מחירה של 308 החדשה ברמת האבזור הגבוהה, והוא עומד כעת על 135,000 ש"ח, ואילו 3008, הקרוס-אובר שצפוי להיות מוחלף בשנה הבאה, מוצע במחיר "השקה" של 134 אלף ש"ח.

    המכונית המעניינת ביותר של סיטרואן, מבחינה זו שהיא שונה ומיוחדת, היא 'קקטוס', והבעיה העיקרית שלה בראיה ישראלית היא היעדר גרסה אוטומטית או רובוטית.

     

    סיטרואן C4 קקטוס בנסיעה

     

    גרסת טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר בעלת 110 כ"ס, עדיין ידנית, מוצעת מעתה תמורת 90,000 ש"ח, ואילו גרסת ה-3 צילינדרים האטמוספירית הוזלה מעט והיא עולה 85,000 ש"ח, מה שהופך אותה לפחות רלבנטית יחסית לטורבו-בנזין החזקה יותר.

    קקטוס מוצעת מעתה גם עם מנוע טורבו-דיזל, למי שנוסע קילומטראז' מכובד, וזו עולה 99,000 ש"ח.

    סיטרואן C1 החדשה ממשיכה להיאבק על שוק המיני הידני – שמוסיף להצטמצם – עם תג מחיר של 53,000 ש"ח, והגרסה הרובוטית שלה עולה 64,000 ש"ח, מה שמציב אותה במקום יותר מעניין מול פיקנטו של קיה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צעירים – יבואנית פיג'ו וסיטרואן מכוונת אליכם

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.