• Ad
  • סי ליאון 7 של BYD מושק בישראל מול טסלה Y
    הדגם המתקדם ביותר של BYD מוצע בישראל תמורת 219-263,000 שקלים. ארבע רמות אבזור עם טווחי נסיעה שבין 440 ל-540 קילומטרים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יצרנית הרכב הסינית BYD השיקה היום (א') בישראל את הדגם המתקדם ביותר שלה מבחינה טכנולוגית עד כה – סי ליאון 7 (SEALION) – ובמגוון הדגמים של המותג הוא ממוצב מעל 'סיל U' ומתחת לסי ליאון 9 שיושק בארץ בהמשך.

     

    סי ליאון 7 של BYD מושק בישראל מול טסלה Y

     

    סי ליאון 7 מוצע בארבע רמות הספק, טווח, אבזור והנעה, ובטווח מחירים שנע בין 219,000 שקלים לגרסת הבסיס ועד ל-263,000 ש"ח לגרסה הבכירה, כפולת ההנעה.

    מבחינת ממדים ותחרות בשוק תוכנן הדגם החדש כדי להתמודד מול טסלה 'מודל Y' החדשה, והמתחרים החשובים הנוספים שלו בקטגוריית הקרוסאוברים החשמליים הבינוניים-גדולים בישראל מתחילים ביונדאי איוניק 5 ובקיה EV6, דרך פולקסווגן ID.5 וסקודה אניאק iV, סרס 5 ואקספנג G6.

    סי ליאון כולל את כל המערכות והרכיבים המוכרים של כל דגמי BYD שבנויים על הפלטפורמה החשמלית הייעודית E-platform 3.0, וביחס לשאר הדגמים שמוכרים לנו בארץ הוא מתאפיין בסוללות עם תכולת אנרגיה גדולה (בין 71.8 עד 91.3 קילוואט שעה) ובארכיטקטורת 800 וולט שמאפשרת, בחלק מן הדגמים, טעינה מהירה בקצב של עד 230 קילוואט (ובגרסה הבסיסית 150 קילוואט).
    כל הגרסאות מאפשרות טעינה ביתית (AC) בקצב של 11 קילוואט וטעינה מהירה (AC) .

    כלל רמות האבזור של BYD מסודרות לפי סדר ה-ABC, כלומר שככל שרמת האבזור בכירה ויקרה יותר כך מתחיל השם שלה באות הבאה לפי הסדר. בסי ליאון 7 כוללת רמת האבזור הבסיסית – Boost – סוללה עם תכולת אנרגיה של 71.8 קוט"ש שמציעה טווח נסיעה מוצהר של עד 440 קילומטרים. המנוע האחורי של גרסה זאת מספק 231 כוחות סוס, והיא עולה 219,000 שקלים.

    לרמת האבזור השנייה, Comfort, יש סוללה עם תכולת אנרגיה של 82.5 קוט"ש והיא מציעה טווח נסיעה מירבי של עד 482 קילומטרים. המנוע האחורי שלה מספק 313 כוחות סוס ומחיר המחירון שלה הוא 236,000 שקלים.

    לרמת האבזור השלישית, Design, שעולה 245,000 שקלים, יש סוללה עם תכולת אנרגיה של 91.3 קוט"ש והיא מבטיחה טווח נסיעה מירבי (WLTP) של עד 540 קילומטרים. גם המנוע האחורי שלה מספק 313 כוחות סוס.

    לרמת האבזור הבכירה ביותר,Excellence , יש הנעה כפולה עם הספק משולב של 531 כוחות סוס, והסוללה שלו מכילה 91.3 קוט"ש שאמורים לספק טווח של 502 קילומטרים. המחיר: 263,000 שקלים.

    רשימות האבזור של הדגמים השונים ארוכות ואין טעם לפרט אותן כאן, אבל בהחלט ראוי לציין שכל דגמי BYD – כולל גם רוב המכוניות שכבר על הכבישים – קיבלו אפשרות להשתמש במפתח NFC דיגיטלי מתוך האפליקציה הסלולרית של החברה. מכוניות חדשות מגיעות עם האפשרות הזאת ובמכוניות קיימות היא תתווסף באמצעות עדכון תוכנה דרך האוויר.

    סי ליאון קיבל ציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק של פרויקט Euro-NCAP והוא מוצע בישראל עם רשימה ארוכה ומלאה של מערכות בטיחות וסיוע לנהג ובהן התרעה מפני השארת ילדים ברכב, בלימת חירום בנסיעה לאחור והתרעה מפני פתיחת דלת, זיהוי כלי רכב בשטחים מתים, התרעה ובלימה בזיהוי תנועה חוצה מלפנים ומאחור, תשע כריות אוויר בטיחותיות ועוד.

     

    סי ליאון 7 של BYD מושק בישראל מול טסלה Y

     

    תמונה של גיל מלמד

    גיל מלמד

    עיתונאי רכב מאז שנת 1986, מתמחה בכלי רכב, בטיחות בדרכים, ביורוקרטיה ופוליטיקה של התחבורה. כתיבה עיתונאית (בין השאר) במגזינים 'טורבו' ו'מוטו' ובעיתונים היומיים 'ידיעות אחרונות', 'טלגרף', 'מעריב', 'סופהשבוע', 'ג'רוזלם פוסט' ו'ישראל פוסט'. ממקימי המגזין 'מוטו', עורך ראשי של 'טורבו', ועורך תחום הרכב ב'מעריב'.
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.