אנשי ניסאן מבטיחים גרסת 7 מושבים מרווחת של קשקאי, שתיקרא מעתה אקס טרייל. על בסיס הליף החשמלית הם משיקים גם גרסה חשמלית של NV-200
ניסאן תחשוף בתערוכת ז'נבה הקרובה את 'אקס-טרייל', אשר במקום להחליף את הג'יפון הקודם שנשא את השם הזה יחליף את גרסת שבעת המושבים של קשקאי.
קשקאי עצמו – הכלי ששינה לעד את קטגוריית הקרוס-אוברים הקומפקטים באירופה – נחשף בסוף השנה שעברה ומכירתו באירופה החלה החודש.
כעת מגיע תורה של גרסת ה-'קשקאי+2' אשר תיקרא מעתה ואילך "אקס-טרייל", ואשר תיחשף לראשונה בפני קהל בתערוכת ז'נבה. בניגוד לדגם היוצא, בניסאן מבטיחים מרחב פנימי מרווח לנוסעי השורה השלישית, בין השאר בזכות האפשרות להניע את שורת המושבים השניה קדימה ואחורה על מסילה.
רמת האיבזור של אקס טרייל תהיה, כך מובטח, גבוהה, ותכלול למשל פנסי LED, וגם את מערכת "סייפטי שילד" אשר כוללת מגוון מערכות סיוע-לנהג כמו בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת תאורה אדפטיבית, התראת נטישת נתיב, מניעת נטישת נתיב, בקרת יציבות, הגברת בלימה והכנת הנוסעים לתאונה.
בנוסף לאקס-טרייל החדש תציג ניסאן גם גרסה חשמלית של הואן המסחרי שלה, NV-200, שלטענתם קיבל את עיקרי מערכת ההנעה החשמלית של 'ליף' שלהם.
הואן החשמלי יוצע באירופה החל בחודש מאי הקרוב בגרסת מטען, וגם כנושא אנשים עם חמישה מקומות ישיבה. אנשי ניסאן אומרים שהכלי מיועד בעיקר לעסקים, אבל מאמינים שגם לקוחות פרטיים יתעניינו וירכשו אותו.