סיטרואן תחשוף בתערוכת ז'נבה הקרובה (במרץ 2015) מתיחת פנים לברלינגו. זו מתיחת פנים שניה לטנדרון המצליח – הפעם הקודמת הייתה ב-2012 כאשר הדור השני והנוכחי של המכונית משווק מאז שנת 2008.
החידוש המרכזי במסחרית הקומפקטית של סיטרואן הוא ציוד הדגם בסדרת מנועי הטורבו-דיזל החדשים יחסית שנקראים BlueHDi אשר עומדים בתקן יורו 6. מדובר במנוע 1.6 ליטר שיוצע בהספקים שבין 75 ל-120 כ"ס ומשודכים לתיבות ידניות או אוטומטיות רובוטיות בעלות מצמד בודד. אחד הדגמים המעניינים יותר הוא זה המוצע בהספק של 100 כ"ס בשילוב עם תיבה אוטומטית רובוטית בעלת שישה הילוכים. בדגם זה בורר הילוכים ממוקם באופן חריג במרכז הקונסולה הקדמית (בדומה לסיטרואן C4 פיקאסו למשל), ובכך מתפנה מקום להושבת נוסע שלישי מלפנים. תצרוכת הדלק הממוצעת של דגם זה בתנאי מעבדה עומדת על 23.8 ק"מ לליטר.
מלבד נגיעות קוסמטיות בעיקר בחרטום ובפנסים מלפנים ומאחור, המכונית גם תוצע עם אבזור רב מבעבר כמו מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך 7 אינץ' ואפשרות לשיקוף יישומי הסמארטפון, מצלמת רוורס ועוד.
כדי להגיע להישגים מכובדים יותר במבחני הריסוק של פרויקט EuroNCAP (וכדי לשפר את הבטיחות באופן כללי) קיבל ברלינגו את מערכת הבלימה האוטונומית במהירויות עירוניות (פועלת עד 30 קמ"ש). כלומר במידה והמערכת מזהה סיכוי לפגיעה באדם או בעצם כלשהו היא תבלום את המכונית באופן עצמאי.
מידות המכונית לא השתנו מהותית ומכאן שאין שינויים גדולים בנפח הטעינה או במשקל המותר לנשיאה. שיווק ברלינגו המחודש בישראל יחל ביולי השנה.