שי ברס, מנכ"ל חברת נתיבי ישראל (מע"צ החדשה), הודיע לשר התחבורה על כוונתו לסיים את תפקידו
שי ברס, מנכ"ל חברת 'נתיבי ישראל', פורש מתפקידו בתום ארבע שנים. ברס הודיע לשר התחבורה, ישראל כץ, ולדירקטוריון החברה, שאין בכוונתו להמשיך לקדנציה נוספת.
בקדנציה של ברס, אשר לפניה כיהן במשך חמש שנים כמנכ"ל נתיבי איילון, עמד תקציב החומש של החברה (אשר ידועה בפי העם כ"מע"צ") על 38 מיליארד שח, וזה התקציב הגדול בתולדותיה.
במהלך תפקידו של ברס קיבלה חברת נתיבי ישראל (שנקראה קודם 'החברה הלאומית לדרכים') את האחריות לתכנון ולהקמת מסילות רכבת, נוסף לתכנון ופיקוח על סלילת ותחזוקת רשת הכבישים הבינעירונית. בנוסף קיבלה החברה לאחריותה את הטיפול בכ-2,000 ק"מ של כבישים שקודם לכן לא נמצאו תחת אחריות מוגדרת של אף רשות.
שר התחבורה, ישראל כ"ץ, הודה לברס על ארבע השנים שבהן "הוביל את חברת נתיבי ישראל וניצח על פרויקטים תחבורתיים גדולים ומורכבים".