יוניון מוטורס משיקה את לקסוס NX בישראל ונכנסת (גם אם באיחור קל), לקטגוריה הצומחת של דגמי פנאי בינוניים ויוקרתיים. מחיר המכונית לא זול ובכל זאת כל המלאי הראשון נמכר (100 מתכם עוד לפני שהמכונית הושקה בישראל) וכרגע משתרכת רשימת המתנה של מספר חודשים.
לקסוס NX הוצג בתערוכת בייג'ינג בחודש אפריל האחרון, הוא מבוסס על פלטפורמת טויוטה ראב 4 ומציע ממדים מעורבים: מצד אחד בסיס גלגלים קצר משל ב.מ.וו X1 ומצד שני אורך כללי כמעט וזהה לב.מ.וו X3. שאר המידות באמצע – בין דגמים מקטגוריית X1 ל-X3. לקסוס העולמית מציבה את הדגם מול הדגמים הגדולים יותר בסגמנט וכך גם המצב בארץ.
לקסוס NX ישווק בישראל עם שני מנועים: בנזין כלאיים מוכר מה-IS וטורבו-בנזין (לראשונה בתולדות המותג). שני המנועים יוצעו בשילוב הנעה קדמית ברמת הגימור הבסיסית או הנעה כפולה ברמת הגימור הגבוהה.
מנוע הכלאיים מוכר מדגמים אחרים מקונצרן טויוטה כמו קאמרי הייבריד ולקסוס IS, ומציע שילוב של מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר ומנוע חשמלי שביחד מפיקים 197 כ"ס (200 כ"ס בקאמרי ו-223 ב-IS). צריכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 19.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בגרסת ההנעה הקדמית וגם בגרסת ההנעה הכפולה.
מנוע הטורבו הוא הראשון המוצע באחד מדגמי לקסוס ונפחו 2.0 ליטר. הוא מפיק 238 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. הביצועים במנוע הטורבו כצפוי טובים יותר עם האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.1 שניות (7.3 שניות בגרסת הנעה כפולה) ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 12.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בגרסת הנעה קדמית ו-12.7 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הכפולה.
המכונית תשווק בישראל בשתי רמות גימור, לקצ'רי שכוללת מערכת מולטימדיה בגודל 7 אינץ', מפתח חכם, פנסי LED ראשיים, מצלמת רוורס מקורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, חלון גג פנורמי, חישוקי 18 אינץ' קלים ועוד. רמת גימור פרימיום תכלול הנעה כפולה, מושבי עור, מושבים קדמיים חשמליים, תא מטען חשמלי, מערכת למניעת התנגשות מבוססת רדאר (PCS, ר"ת: Pre Crash System) ובקרת שיוט אקטיבית (ACC).
מחירה של גרסת ה-2.0 ליטר טורבו לקצ'רי יעמוד על 296,000 שקלים ושל גרסת הכלאיים בגרסת הלקצ'רי על 306,000 שקלים. חבילת אבזור פרימיום בשני המקרים תוצע בתוספת של 30,000 שקלים.