LF-NX הרדיקלי יהיה התשובה של לקסוס לב.מ.וו. X1 ולאאודי Q3
לקסוס תחשוף בשבוע הבא בתערוכת פרנקפורט את LF-NX – דגם תצוגה שמספק הצצה אל הג'יפון / קרוס-אובר הקטן העתידי שלה ומבוסס על הפלטפורמה הקומפקטית של החברה.
מתמונות ראשונות שפרסמה לקסוס נראה כלי רדיקלי, שלא לומר מוזר למראה, אם כי 'אבוק' של לנד-רובר כבר הוכיח שפלח שוק היוקרה מאמץ עיצוב נועז בחיבה רבה, ובכל מקרה מוקדם עדיין לדעת מה מתוך מאפייני העיצוב האלה ישרוד גם אל הגרסה הסדרתית שתושק בשנה הבאה.
לקסוס לא פרסמה עדיין נתונים טכניים, למעט את העובדה שדגם התצוגה מונע באמצעות מערכת היברידית שמשודכת למנוע 4 צילינדרי בנפח 2.5 ליטר שמניע גם את הגרסה ההיבירידת של IS.
למכונית התצוגה יש הנעה קדמית בלבד, אולם גרסת הייצור, שתתבסס על מכלולי המרכב והמתלים של טויוטה RAV-4 (אך תכיל לא מעט ממערכותיה של הקומפקטית ההיברידית CT200, שבעצמה מבוססת על טויוטה פריוס), תוצע גם עם הנעה כפולה. לצד הגרסה ההיברידית שלה יוצע גם מנוע בנזין קטן-נפח ומוגדש טורבו.
באמצעות מכונית התצוגה משדרת לקסוס מסר חשוב אודות עיצוב הפנים העתידי שלה, שיתבסס על מסכים ומשטחי מגע במטרה לצמצם ככל האפשר את השימוש במתגים, כפתורים ומנופים, ויבטל גם את מערכת ה"עכבר ומסך" שבה נעשה שימוש כיום.