• Ad
  • יונדאי איוניק 5 היא המכונית הזולה ביותר באמריקה
    המחיר כבר לא מהווה מכשול מפני רכישת מכוניות חשמליות: אפילו ניסאן טידה ידנית עולה בארה"ב יותר מן המכונית החשמלית המתוחכמת של יונדאי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אם למישהו היה ספק שמכוניות חשמליות יהיו פחות יקרות ממכוניות עם מנועי בעירה קבלו את הנתון המהמם הבא: יונדאי ארה"ב מציעה את 'איוניק 5' – אחת המכוניות החשמליות היותר מתוחכמות ומתקדמות שמוצעות כיום – בעסקת הליסינג הזולה ביותר באמריקה.

     

    יונדאי הגדילה את הסוללה של איוניק 5 וביצעה סדרה מפתיעה של שיפורים נחוצים

     

    קראתם נכון: אפילו ניסאן 'טידה' ('ורסה' באמריקה) – אחת המכוניות הנחותות ביותר מבחינה טכנולוגית שמוצעות בארה"ב, עולה שם יותר מאשר יונדאי איוניק 5 שמתעלה מעליה בחמש רמות בכל קנה מידה.

    מנתונים שפורסמו בשבוע שעבר בארה"ב עולה שהמחיר הממוצע של ניסאן 'טידה' משנת הדגם האחרונה בארה"ב מתחיל בכ-17,820 דולר לדגם הבסיסי שמצויד בתיבת הילוכים ידנית (!).

    היות שמדובר באמצעי תחבורה זול במיוחד, שלא לומר "פחנוע", ניסאן לא מציעה בעצמה את ורסה בעסקת ליסינג אבל נותנת הערכה למחירי חכירה (באמצעות גופים חיצוניים) של 381 דולרים לחודש בעסקה לשלוש שנים.

    אלא שתמורת 6 דולר פחות תוכלו לשכור ישירות מיונדאי את גרסת ההנעה האחורית SEL של 'איוניק 5' החשמלית, ומיותר לומר שעצם ההשוואה בין שתי המכוניות האלה מעליבה את שתיהן.

    תנאי העסקה של יונדאי הם תשלום מזומן של 3,499 דולר ועוד 229 דולר למשך שנתיים, ובשורה תחתונה זה מסתכם, אחרי כל האותיות הקטנות, ב-375 דולר לחודש. אגב, מחיר המחירון לדגם זה של יונדאי איוניק 5 בארה"ב הוא 48,775 דולר, וכל הנתונים פורסמו על-ידי חברת CarsDirect שסוקרת את שוק הרכב האמריקני.

    סביר להניח שאף לקוח לא באמת משווה בין איוניק 5 לבין ניסאן טידה: היפנית היא מכונית סופר-מיני מוארכת ודלה ביותר והקוריאנית היא קרוסאובר גדול, מרווח ומאובזר שמחיר המחירון שלו כפול. אבל סובסידיות בהיקף של כ-7,500 דולר בחסות הממשל האמריקני, ומאמץ של יונדאי להשאיר את איוניק 5 בראש מצעד הפזמונים של מכוניות חשמליות בארה"ב עושים את שלהם. ואכן, בשנה שעברה יונדאי מסרה בארה"ב יותר מ-34,000 יחידות של איוניק 5, ובחמשת החודשים הראשונים של השנה היא העלתה על הכבישים כ-15,000 יחידות נוספות.

     

    יונדאי איוניק 5 היא המכונית הזולה ביותר באמריקה

    פחות אטרקטיבית בישראל

    יצרנית הרכב הקוריאנית, שמובילה את המכירות בשוק שלנו מזה כעשור, פחות מתלהבת להפוך את איוניק 5 לחשמלית עממית בישראל ולכן היא מציעה אותה אצלנו תמורת "החל מ-" 225,000 שקלים לדגם הבסיסי ביותר.
    אפשר לשכור את איוניק 5 מן היבואנית, 'כלמוביל', תמורת 2,034 שקלים לשלוש שנים בעסקת ליסינג פרטי, או לקנות אותה בעסקת מימון לשלוש שנים ולשלם 2,206 שקלים לחודש אחרי מקדמה.
    שלוש הגרסאות המאובזרות יותר של איוניק 5 עולות בישראל בין 250,000 ל-275,000 שקלים.

     

    יונדאי איוניק 5 היא המכונית הזולה ביותר באמריקה

    לקריאה נוספת:

    הצניחה בביקוש לרכב חשמלי באירופה ובעולם חייבת להוריד את מחירי המכוניות בישראל
    יבוא רכב לישראל: משרד התחבורה מציג מפגן הזוי ומביך של חוסר מודעות עצמית
    ניסאן הורידה את המחיר של אריה החשמלית ב-10% בארה"ב ופספסה לגמרי את השוק הישראלי
    כמה זמן כדאי להחזיק מכונית משומשת? רמז: הרבה יותר ממה שחשבתם

     

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.