אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו, הציג את התוכנית החדשה במהלך מסיבת עיתונאים שערכה חברת סמל"ת, בעלת הבית החדשה של יפנאוטו, לסיכום שנת 2013.
לדברי חסון, התוכנית החדשה נקראת 'Free Buy' וכל שנדרש מן הלקוח הוא מקדמה בסך 5,000 ש"ח בלבד לרכישת מכונית שמחירה 128,900. לאחר מכן ישלם הלקוח 36 תשלומים קבועים וקבועים בסך 1,500 ש"ח, ללא ריבית אך צמודים לריבית הפריים (התשלומים יעלו בהתאם לעליית הפריים, אם תהיה כזאת).
בתום שלוש שנים, לאחר ששילם 59,000 שקלים (כ-46% ממחיר המכונית), יוכל הלקוח למכור את המכונית בחזרה ליפנאוטו וזו מצידה מתחייבת לקנותה במחיר המחירון (לוי יצחק) או בסכום שלא יפחת מ-70,000 שקלים. לצורך העיסקה תירשם המכונית על שם הלקוח, עם מגבלת נסיעה (קילומטראז') של 20,000 ק"מ לכל שנה (מעט יותר מהמוצע הארצי למכונית נוסעים בבעלות פרטית, העומד על 17,000 ק"מ בשנה לפי נתוני הלמ"ס). עם זאת, הלקוח יוכל לנסוע גם יותר, ובמקרה זה יחושב מחיר המחירון בהתאם לאמור בכללי מחירון הרכב של לוי יצחק.
חסון: "אין כאן 'אותיות קטנות' וכל שהלקוח צריך לעשות הוא לבצע טיפולים בזמן. במקרה של תאונות קשות שיגרמו ירידת ערך נקזז את העלות ממחיר המחירון, ולא נפחית מן המחיר במקרה של שריטות ומכות חניה. כך יקבל הלקוח ביטחון לכספו".
מתחילת שיווק הדגם החדש של אימפרזה, בחודש יוני 2013, נמכרו 709 יחידות בלבד, נתון נמוך מזה של המתחרות המובילות ורחוק ממכירות האימפרזה בשנות השיא שלה.
סובארו סיכמה שנה מוצלחת יחסית, עם מכירת 2,720 יחידות מכלל דגמי המותג, וזהו גידול של 39% ביחס לנתוני 2012 – רובו נובע מהשקת האימפרזה. לדברי אורי להב, מנכ"ל סמל"ת, בכוונת החברה להגדיל השנה את היקף המכירות של סובארו ב-50%. בתוך שלוש שנים מקווים להב וחסון למכור 20,000 מכוניות בשנה (קבוצת פיאט וסובארו יחד) ולהיות אחת מחמשת היבואניות הגדולות בארץ.