• Ad
  • טיול לסופש אל פארק הדרים
    גן קסום וגדוש בפינות חמד ובעלי כנף הוכשר לא מכבר על שטח בגודל 64 דונמים במזרח העיר רחובות. מקום מופלא למנוחה ולפעילות עם ילדים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לא זה המקום לדון בשאלות משפטיות ואתיות שעולות מעסקה שחתמה עיריית רחובות עם משפחת כספי ובמסגרתה שכרה העירייה מן המשפחה שטח חקלאי בגודל 64 דונמים למשך 12 שנים. לצורך זה פורסמו תחקירים ומבוצעות בדיקות על-ידי מי שאמון על כך.

     

    טיול לסופש אל פארק ההדרים

     

    מה שחשוב לכל המטיילים והנופשים זה שעיריית רחובות השקיעה כ-8 מיליון שקלים בהכשרת השטח הזה והנגישה אותו לציבור, וכעת הוא פועל תחת השם "פארק ההדרים".

    הפארק נפתח באוגוסט 2023 ואפשר לבקר בו ללא תשלום בכל יום בין השעות 0800 ל-2000. את הפארק ואת הנוף פולחים שבילי כורכר אשר חוצים מדשאות נרחבות, וחלקם מתפתלים בין מאות עצי פרי וכרם זיתים וגם יותר מ-100 מיני עצים אחרים.

    הפארק מגודר, והשבילים שסלולים בו מתאימים להליכה וגם להסעת עגלות ילדים וכיסאות גלגלים. מותר להכניס כלבים לשטח הפארק בתנאי שהם קשורים, וכלבים גדולים נדרשים לזמם (מחסום פה).

     

    טיול לסופש אל פארק ההדרים

     

    בכניסה מוצב שילוט ברור עם מפת הפארק ומשני צידי השביל המרכזי שמוליך מן הכניסה לתוך הפארק נטועות שורות ארוכות של עצים: עצי זית מצד אחד ופרדס עצי הדר מצידו האחר. השביל המרכזי מוליך אל אגם מרכזי גדול שבו שוחים להנאתם ברבורים לבני צוואר, אווזים וברווזים, ובכל רחבי הפארק מסתובבים בחופשיות טווסים אשר פורשים את זנבותיהם הססגוניים וקריאותיהם נשמעות בכל רחבי השטח.

    אל תוך האגם שבמרכז נשפך זרם מי נגר על גבי מפל, ולצד האגם יש תצפית פנורמית אל הנוף הפתוח של מזרח העיר רחובות. סביב סביב מוצבות עשרות פינות ישיבה, וחלק ייעודי הוכשר לטובת מתחם פתוח להצגות ומופעים תחת כיפת השמיים. מתחם זה מאכלס עד 3,000 בני אדם.

     

    טיול לסופש אל פארק ההדרים

     

    בנוסף פזורים בשטח הפארק פינות משחק לילדים ואזורים מוצלים לפעוטות ולבוגרים. יש שירותים ציבוריים, בריכת דגים אקולוגית, וגן-חי ובו מגוון חיות, בהן תוכים, אווזים, תרנגולות, טווסים ועוד.

     

    טיול לסופש אל פארק ההדרים

     

    במעלה השטח נמצאת בריכה אקולוגית שאליה מוליך גשר עשוי עץ, ועל גבי מימיה הצלולים צפות חבצלות מים לבנות וביניהן שוחים דגי זהב לרוב. באמצעות מספר מדרגות עולים לנקודת תצפית גבוהה שצופה מזרחה, אל מרחבי השדות שמקיפים את העיר רחובות ואל הבתים הגבוהים של השכונות הסמוכות.

     

    טיול לסופש אל פארק ההדרים

     

    במורד השטח, בתוך מעין חורש אפלולי, נמצאים שני גני משחקים גדולים לילדים ובהם נדנדות, מנהרות טיפוס ומתקני חבלים, וסביבם מוצבים שולחנות פיקניק.

     

    טיול לסופש אל פארק ההדרים

     

    כך מגיעים: ב'וויז': פארק ההדרים, רחובות. הפארק ממוקם לא הרחק מבית העלמין העירוני ברח' גורודיסקי.

    הצעות נוספות לפעילויות בסוף השבוע באתר הבית של דובי זכאי

     

     

     

    לקריאה נוספת:

    טיול לסופ"ש: אל אתרים מונגשים לעגלות ולפעוטות – צפון

    טיול לסופ"ש: אל אתרים מונגשים לעגלות ולפעוטות – מרכז

    טיול לסופ"ש: אל אתרים מונגשים לעגלות ולפעוטות – דרום

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    טיול לסופ"ש: אל פארק ההדרים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.