יוניון מוטורס, תחל בקרוב בשיווק טויוטה קאמרי המחודשת במחיר זול משמעותית ביחס לעבר. הסיבה? כניסת המכונית לקבוצת מיסוי 2 במקום 3.
הדור הנוכחי והשביעי של טויוטה קאמרי הוצג בקיץ 2011 ועבר מתיחת פנים מקיפה באפריל 2014. בניגוד לעדכונים הקלים שאפיינו בעבר את דגמי טויוטה, במסגרת מתיחת הפנים קאמרי זכתה באופן חריג לשורה ארוכה של שינויים בהם: כיול מתלים, כיול היגוי, תגובת ועוצמת הבלמים ובידוד הרעשים. לדברי טויוטה גם בוצעו במרכב המחודש יותר נקודות ריתוך ועל כן הוא קשיח יותר, מבודד יותר ופחות רגיש לרעידות בכביש משובש.
מלבד שינויי עיצוב חיצוניים, גם תא הנוסעים עודכן וכעת מציע קונסולה חדשה מחופה עור עם תפרים חיצוניים, ורשימת אבזור ארוכה מבעבר. במרכז הקונסולה נמצא מסך TFT צבעוני בגודל 4.2 אינץ המרכז בתוכו את מחשב הדרך ומערכת המולטימדיה.
היצע המנועים של קאמרי לא השתנה כאשר בשלב הראשון המכונית תשווק בישראל באותה גרסת כלאיים מוכרת מבעבר: בנזין, ארבע צילינדרים בנפח 2.5 ליטר העושה שימוש במחזור אטקינסון ומייצר 156 כ"ס. לצידו נמצא מנוע חשמלי עם 141 כ"ס כאשר לשתיים הספק משולב של 200 כ"ס. הביצועים נאים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות ותצרוכת דלק בתנאי מעבדה עומדת על 21 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו-19 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית.
קאמרי המחודשת תשווק בישראל ברמת אבזור אחת 'XLE' והגבוהה ביותר שכוללת ריפודי עור, מושבים מחוממים ומופעלי חשמל, חלון גג נפתח, מערכת מולטימדיה עם 10 רמקולים, חיישני חניה מקוריים (קדמיים ואחוריים), חישוקי 17 אינץ' קלים ועוד.
מחירה של קאמרי עומד על 195,000 שקלים. זהו מחיר נמוך ב-45,000 שקלים מזה שהיה לפני חידושה ונובע בגלל דרוג המכונית בקבוצה 2 בחישוב המס הירוק במקום דרגה 3 בעבר. ובכך הגיע לסיומו עיוות שהיה קיים בקאמרי טרום מתיחת הפנים שבה קאמרי שיובאה על ידי יוניון מוטורס, היבואנית הרשמית, דורגה בקבוצה 3 בחישוב נוסחת המס הירוק ואילו אותה קאמרי שיובאה על ידי אלבר, היבואן המקביל, דורגה בקבוצה 2 וזכתה להקלת מיסוי גדולה יותר וכתוצאה מכך למחיר מחירון נמוך יותר.