לאחרונה יותר ויותר מכוניות ללא שום יומרות ספורטיביות, משפחתיות עממיות ורכבי פנאי די בסיסיים, מגיעים עם חישוקים ענקיים ונעולים גומי מוגזם בפרופיל נמוך ורוחב מטורף.
זה נראה מאוד יפה באולם התצוגה, תורם במשהו גם לאחיזה (על אף שללא ספק מדובר בהגזמה פראית ביחס לביצועים) אבל הורס את נוחות הנסיעה, מעלה את צריכת הדלק ופגיע מאוד בחניות צמודות.
עוד ב-TheCar
תאוריית הקשר (שלך אל הכביש): המדריך לתחזוקת צמיגים
צפו: שיא עולם חדש בשריפת צמיגים
הוקם ועד פעולה נגד ניידות שרות לצמיגים
הפתעה לא משמחת נוספת תחכה לבעלי הרכבים עם גלגלים שכאלה כשיגיע הזמן להחליף את הצמיגים, אז הם יגלו שעליהם לשלם בין 3500-6000 שקלים לסט צמיגים איכותי במידות האלה, דבר שיגרום לרוב המוחלט של האנשים להתפשר על גומי של מותג סיני עלום.
עם זאת, בחיים הכל יחסי ואנחנו יכולים לספר לכם על בעליהן של מכוניות ספורט קיצוניות שנאלצים לשלם סכומים בהם ניתן לרכוש מכונית משומשת בת עשר על סט צמיגים ולא שאתם צריכים לרחם או להזיל דמעה, אבל מי שמחזיק בבוגאטי ויירון נאלץ להיפרד מסכום של 30 אלף דולרים בעבור כל סט של צמיגי מישלן סופר ספורט שתוכננו במיוחד כדי להתאים לעוצמה שמפיק המנוע על יותר מ-1,000 סוסיו.
ועדיין, גם המחיר של סט הצמיגים לויירון הוא ממש בדיחה אל מול מחירם של הצמיגים של חברת Z הממוקמת בדובאי שהוכרו לאחרונה על ידי ספר השיאים של גינס כ"סט הצמיגים היקר בעולם" עם תג מחיר של 600 אלף דולרים או 2.3 מילון שקלים לארבעה צמיגים.
במחיר של יותר ממרבית הדגמים של פרארי תקבלו צמיגים בעבודת יד עם רצועות זהב 24 קראט במקום רצועות פלדה ובשיבוץ זהב ויהלומים.
על אף שסביר להניח כי כל צמיג מסדרה ספורטיבית של יצרנית צמיגים מובילה יאחז את הכביש טוב יותר מצמיגי Z, נראה שבנסיכויות המפרץ יש מספיק לקוחות עשירים מדי ומטורללים במידה הנכונה שמחפשים על מה לבזבז את הכסף שלהם ועשויים להחליט שזה מה שהם חייבים כדי להשלים את אפקט הבלינג של הרכב המוגזם מלכתחילה שלהם.