אנשי יצרנית הרכב ב.מ.וו – "מפעל מנועים בווארי", ששמה נובע ממנוע הבעירה הפנימי, מעריכים שגרסאות חשמליות טהורות של 'סדרה 5' – לכשעצמה אחד הסמלים החשובים של המותג הגרמני – יהוו כמחצית מכלל המכירות לאורך חיי הדגם.
בשווקים פחות מתקדמים מבחינת קליטת רכב חשמלי צפוי יחס המכירות להיות 30-70 לטובת גרסת הבעירה, אבל בטווח הארוך, בוודאי באירופה, תתפוס i5 החשמלית חצי מסך המסירות.
בחודש שעבר השיקה ב.מ.וו באירופה ובארה"ב את הדור השמיני של סדרה 5 ואת הדור הראשון של i5, ושתיהן מיוצרות באותם אולמות ייצור במפעל דינגולפינג של ב.מ.וו בגרמניה.
בשלב ראשון מוצעות באירופה שתי גרסאות היברידיות-קלות עם מנועי בנזין ודיזל, שתי גרסאות היברידיות נטענות עם מנוע בנזין ושתי גרסאות חשמליות מלאות. מחיריהן של הגרסאות החשמליות – שמתחילים סביב ה-70,000 אירו ומגיעים עד ל-100,000 אירו, גבוהים משמעותית מחירי הבסיס של גרסת הבנזין של מכונית הסדאן – סביב ה-57,500 אירו, וגם מן המחירים של גרסת הטורבו-דיזל הבסיסית (59,750) או הגרסה ההיברידית-נטענת (65,300 אירו).
כל גרסאותיה של i5 מוצעות עם סוללה בעלת תכולת אנרגיה של 81.2 קילוואט-שעה וטווחי נסיעה של בין 477 ל-582 קילומטרים בין טעינות, והלקוחות הרבים ביותר שלהן נמצאים כרגע בקרב חברות השכרה, ציי רכב של חברות מסחריות וציי רכב ממשלתיים.
בב.מ.וו מעריכים שככל שיחלוף הזמן יגדל נתח המכירות של i5 מתוך כלל המכירות של הדגם, וזה אומר שגם נהגים שנמשכים למותג הבווארי בזכות יתרונותיו ביחס אל הנהג חובב הנהיגה יעדיפו את ההנעה החשמלית. מותר לשער שההערכה הזאת מבוססת בין השאר על צפי להורדת מחירן היחסי של הגרסאות החשמליות והעלאת עלות הסנקציות הכלכליות על מנועי בעירה.