• Ad
  • האם מוכרי המכוניות עוברים על החוק וכיצד להתגבר על הנזק?
    קפצ'ור, רכב הפנאי הקומפקטי של רנו נחת בישראל. המחיר של אחיו למחצה של ניסן ג'וק: 110-127,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, הודיעה הבוקר על תחילת השיווק של 'קפצ'ור' (Captur), הקרוס-אובר הקטן שיתחרה בקטגוריה של ניסאן ג'וק בישראל.

    קפצ'ור, שבו כבר נהגנו בעת השקתו בחו"ל, מבוסס על הפלטפורמה של 'קליאו' החדשה ומידותיו, למעט הגובה, דומות: 412 ס"מ אורך, 178 ס"מ רוחב ו-260 ס"מ בין הסרנים. גובה של 156 ס"מ מציב את קפצ'ור 11 ס"מ מעל לקליאו.

    רכב הפנאי הקומפקטי של רנו גם ישווק בישראל עם אותם מנועי בנזין שמשמשים את קליאו:  בנזין 0.9 ליטר מוגדש טורבו (90 כ"ס) בשילוב תיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה יחסי העברה ומנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר מוגדש טורבו (120 כ"ס) שישודך לתיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד בעלת שישה הילוכים.

    רשימת האבזור הבסיסית כוללת מסך מגע עם מערכת ניווט ומולטימדיה בממשק עברי מלא, כניסה ללא מפתח, חישוקי 16 אינץ', ציפוי עור לידית ההילוכים ולגלגל ההגה ועוד. לדברי אנשי קרסו, הייחוד ב'קפצ'ור' הוא חופש יוצא דופן בכל הנוגע להתאמה אישית של צבעים וגווני מרכב ופנים.

    מחיר הגרסה הידנית הבסיסית הוא 110,000 ש"ח, ואילו האוטומטית-רובוטית המאובזרת עולה 127,000 ש"ח, מחיר מעט נמוך מזה של ניסאן 'גוק'.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    החל שיווק רנו קפצו'ר בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.