דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן, מתכננת להשיק בפברואר C4 עם מנוע טורבו-בנזין ותיבת הילוכים חדשים. השניים יחליפו את מנוע ה-1.6 ליטר (120 כ"ס) ותיבת ההילוכים האוטומטית (AL4) הוותיקים.
כבר דיווחנו בעבר על הפרידה המתוכננת של פיז'ו ושל סיטרואן מתיבת ה-AL4 הישנה והמאוד לא אהובה. זוהי תיבת הילוכים שפותחה ויוצרה במשותף על-ידי פיז’ו-סיטרואן ורנו ושירתה ליין רחב של דגמים אצל שלושת היצרניות. בעידן בו יצרניות רבות מציעות שבעה, שמונה ואף תשעה הילוכים בתיבות אוטומטיות, היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שתיבת ארבעת ההילוכים הישנה תוחלף בחדשה. פיז'ו 308 שהושקה בארץ לאחרונה היא המשפחתית הראשונה של הקונצרן שבישרה על השינוי ובקרוב תצטרף אליה המשפחתית של סיטרואן.
השינוי בסיטרואן C4 יתרחש יחד עם מתיחת הפנים של המכונית כאשר החידוש העיקרי בחרטום הוא החלפת מנוע ה-1.6 ליטר (120) ותיבת ה-AL4 במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר (130 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. זוהי תיבת הילוכים של חברת אייסן היפנית שכבר מותקנת בדגמים שונים של פיז'ו וסיטרואן.
על אף שנתוני צריכת הדלק הרשמיים טרם פורסמו יש לשאר שעם המנוע והתיבה החדשים תציע C4 תצרוכת דלק עדיפה ביחס לזו של C4 הנוכחית (שלה 14.4 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה).
סיטרואן C4 המחודשת תושק בישראל בפברואר 2015 ובהתאם לתוכניות הבידול בין המותגים צפויה להיות מעט זולה יותר ובמקביל גם מאובזרת יותר ביחס ל-308 המקבילה.