קרסו מוטורס, יבואנית אינפיניטי, החלה בשיווק דגם חדש, QX60. זהו קרוסאובר גדול עם שבעה מושבים שמיועד בעיקר לשוק האמריקני ולא שווק כאן בעבר.
אינפיניטי QX60 החל את חיו בתערוכת לוס אנג'לס 2011 כאינפיניטי JX. אבל ב-2013 כחלק מהמיתוג מחדש הודיעה אינפיניטי, הזרוע היוקרתית של ניסאן, על עדכון שמות הדגמים כך שדגמי הסדאן/קופה יכונו Q ודגמי הפנאי QX. פרט לשינוי שם הדגם אין כל הבדל בין QX60 ל-JX שהוצג ב-2011.
בארה"ב הוא מוגדר כקרוסאובר בינוני כשמעליו דגמים גדולים יותר. אבל אצלנו הוא מוגדר כקרוסאובר גדול שמתחרה בדמים כדוגמת וולבו XC90. הוא מבוסס על פלטפורמה D של ניסאן שמשמש בין היתר את ניסאן אלטימה ומקסימה ששיווקן בישראל החל לאחרונה, ניסאן מוראנו וניסאן פאת'פיינדר. למעשה בסיס גלגליו ורוחבו של QX60 זהים לאלה שבפת'פיינדר עם 290 ס"מ ו-196 ס"מ בהתאמה. האורך והגובה שונים כשהקרוסאובר היוקרתי של אינפיניטי קצר ונמוך במקצת עם 499 ס"מ ו-175 ס"מ בהתאמה. כמו לפת'פיינדר, גם ל-QX60 שבעה מושבים בשלוש שורות ותא מטען ענק עם נפח של 447 ליטר בתפוסה מלאה ו-2,165 ליטר עם מושבים מקופלים.
הקרוסאובר מוצע בארה"ב עם שני מנועים: בנזין ובנזין כלאיים. אצלנו הוא ישווק עם מנוע הבנזין בלבד: V6 בנפח 3.5 ליטר (265 כ"ס), תיבת הילוכים רציפה בעלת שבעה יחסי העברה קבועים והנעה כפולה. ביצועים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בתנאי מעבדה עומדת על 8.5 ק"מ לליטר.
אינפיניטי QX60 יוצע בישראל בשתי רמות גימור. מחיר גרסת הבסיס ('אלגנס') עומד על 399,000 שקלים וכולל בקרת אקלים תלת אזורית, ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים, מפתח חכם לכניסה ולהתנעה, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, פנסי בי-קסנון עוקבי פניה ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר ('אליט') עומד על 439,000 שקלים ומוסיפה מערכת מולטימדיה של BOSE עם 14 רמקולים, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, חימום למושבי השורה השנייה, חימום לגלגל ההגה, חלון גג כפול, חישוקי 20 אינץ' ועוד.