• Ad
  • קיה משיקה ריו חדשה בתערוכת פריז

    איורים ראשונים של ריו, אחותה של יונדאי i20 ואחת המתחרות שלה, מציגים כצפוי את הפרצוף המשפחתי העכשווי של המותג ומעלים את רף הציפיות שלנו להצעה יצירתית נוספת מצד יבואנית קיה לישראל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    תערוכת המכוניות הבינלאומית של פריז תיפתח בעוד כחודש, ורבות מיצרניות הרכב מקדימות אותה עם חשיפות מוקדמות של החדשות שלהן או לכל הפחות עם תמונות טיזינג.

     

    4th Generation Kia Rio_Exterior Rear Quarter Rendering

     

    גם קיה רוצה נתח מתשומת הלב העיתונאית והציבורית ולכן שחררה בסוף השבוע סקיצות ראשונות של הדור החדש, רביעי במספר, של מכונית הסופר מיני שלה – ריו.

    על אף שזאת מכונית די אפרורית מדובר ברבת-מכר ברמה עולמית עבור קיה, ועל כן לא מפתיע שהאיורים מציגים דמיון עיצובי בולט (אולי בולט מידי?) לדור היוצא.

    ריו זוכה, כמובן וכמקובל, בפרצוף המשפחתי של כלל מוצרי המותג, עם שבכת "פני נמר" וחרטום ארוך יותר מבעבר – בין השאר כדי לעמוד בדרישות המחמירות יותר של הגנה על הולכי רגל.
    בנוסף מצביעים האיורים על קו מותנים גבוה, בתי גלגלים בולטים וקורת C, כלומר הקורה שמאחורי הדלתות האחוריות, מודגשת מאד.

    האיורים חושפים מרכב האצ'בק 5 דלתות אבל אנחנו יודעים גם על גרסת סדאן צפויה, שתהיה פופולארית אצלנו ובכל השווקים המתפתחים שנחשבים לחשובים מאד עבור קיה.

    ריו החדשה חולקת פלטפורמה ובסיס גלגלים משותפים עם יונדאי i20 החדשה אשר הוצגה לפני שנה וחצי ונמכרת בישראל בשתי גרסאות (אחת מהן היא א-לה-קרוס אובר).

     

    4th Generation Kia Rio_Interior Rendering

     

    גם ריו תשתמש בין השאר במנוע הטורבו-בנזין החדש, בעל שלושה צילינדרים, של הקבוצה, וגם היא תציע בחלק מן הגרסאות שלה את תיבת ההילוכים כפולת המצמדים.

    כמובן שיהיה מעניין לגלות אם יבואנית קיה לישראל, חברת טלקאר, תצליח להיות יצירתית עם המכונית הזאת כפי שהייתה עם דגמים אחרים, כלומר אם היא תצליח להפתיע עם גרסאות מנוע שונות מן המקובל – ובעיקר עם תג מחיר מפתה ושובר מוסכמות.

    יונדאי i20, לפחות עד היום, נותרה עם גרסה משודרגת אבל לא מלהיבה במיוחד של המנוע הקודם שלה, ועם תיבה פלנטרית מיושנת, ולכן נותרה באמצע השדה ביחס למתחרות מודרניות, אם לא אחורה מכך, מבחינה טכנולוגית.

    מצד שני, i20 היא בין מכוניות הסופר מיני הגדולות והמרווחות בקטגוריה, ולכן גם ריו של קיה צפויה ליישר קו בחזית מבחינה זאת.

    יצור ריו החדשה עבור השוק האירופאי יחל לקראת סוף השנה בבריטניה, מה שפותח עוד אפשרות מעניינת עבור היבואנית הישראלית לנוכח תהפוכות ההיפרדות הכלכלית של בריטניה מן היבשת, בל נשכח שיונדאי i20 מגיעה אלינו מטורקיה ולכן לא משלמת מכס ועלות ההובלה שלה נמוכה, אבל תמיד תישאר האופציה להמשיך להביא את ריו גם מקוריאה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.