• Ad
  • סקודה הולכת בגדול: תציג קרוס-אובר עם 7 מושבים

    יונדאי סנטה פה ופורד אדג' – מאחוריכם: סקודה מכינה 'רכב שטח' גדול אשר יושק עוד השנה. בינתיים קבלו את דגם התצוגה 'ויז'ן S'
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בסיכום המסירות של שנת 2015 באירופה עברו, לראשונה בהיסטוריה, המכירות של כלי רכב דמויי ג'יפים וקרוס-אוברים את סך המסירות של מכוניות נוסעים.

     

    סקודה ויז'ן S' - 002

     

    זאת אולי לא עובדה שתרגש אמריקנים, אבל עבור אירופה זאת חתיכת היסטוריה, וגם בסקודה לא אדישים לנתונים הללו: בתערוכת ז'נבה הקרובה, בעוד כחודש, סקודה תציג את 'ויז'ן S' – דגם תצוגה שמקדים את הג'יפ, קרוס-אובר או 'רכב שטח' הגדול בתולדותיה.

    בעוד שרכב התצוגה יציע שישה מושבים על פני שלוש שורות הרי שהכלי הסדרתי, שייקרא 'קודיאק', יהיה בעל שבעה מקומות ישיבה.

    סקודה יכלה ללכת ממש בגדול, ולבנות כלי שטח בגודל מלא על בסיס פלטפורמת MLB החדשה (שעליה בנוי אאודי Q7 ובעתיד יושק עליה גם טוארג החדש של פולקסווגן), אבל מכיוון שהקרוס-אובר הנוכחי שלה – יטי – הוא אחד הקטנים בחבורה הוחלט לבנות כלי פשוט יותר שיתבסס על פלטפורמת MQB המודולרית של קבוצת פולקסווגן – זו שמהווה בסיס לגולף ולסופרב.

    סקודה מתכוונת להתמודד באירופה בעיקר מול יונדאי וקיה ואם המידות של רכב התצוגה מייצגות את הכלי הסדרתי הרי שהוא יהיה באורך של 4.7 מטרים, רוחב של 191 ס"מ, וגובה של 168 ס"מ וכאמור שלוש שורות מושבים ושבעה מקומות ישיבה.

    היות שמדובר בינתיים רק בסקיצה מקדימה למכונית תצוגה, ברור שסקודה עדיין לא מפרסמת את כל הנתונים הטכניים של הכלי החדש, אבל אפשר להניח שנפגוש בו את המנועים המוכרים של הקבוצה – בעיקר את מנוע הטורבו-בנזין בנפחים שבין 1.4 ל-2.0 ליטר ודיזלים בנפחי 1.6 ו-2.0 ליטר – וחלקם יחוברו לכל הגלגלים.

    בנוסף תוצע גם יחידת ההנעה ההיברידית-נטענת שמניעה כבר מכוניות מתוצרת פולקסווגן ואאודי.

    סקודה תציג את 'קודיאק' הסדרתי בתערוכת פריז, באוקטובר, ומכירתו באירופה תחל בסוף השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה.

    קווי העיצוב יהיו כמובן פחות חדים מאלה שמופיעים בסקיצות אבל לא בהרבה: קודיאק יעוצב, כך מבטיחים הצ'כים, "בשפת העיצוב העדכנית של החברה", וזה אומר קווים מחודדים ומודגשים עם קו מותניים מוגבה וסמלים מוגדלים.

    "בשנים האחרונות", כותבים אנשי סקודה בהודעה לעיתונות שפרסמו, "סקודה חידשה לחלוטין והרחיבה את מגוון הדגמים שלה. השלב הבא הוא הרחבת מגוון הדגמים במגזר הקרוס-אוברים". יטי חדש, אם שאלתם, יוצג במהלך 2018.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.