• Ad
  • מתקפת הדגמים של MG: מנועי בעירה לצד דגמים חשמליים חדשים
    יצרנית הרכב הממשלתית הגדולה ביותר בסין מחדשת את רוב הדגמים החשובים שלה, מצהירה ומוכיחה שהיא מחוייבת למנועי בעירה - אך מבטיחה גם התקדמות משמעותית בתחום הרכב החשמלי. ההפתעה: אחריות לכל החיים ל-MG7
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    MG – מותג הייצוא העיקרי של סאיק (SAIC) הסינית, חידשה ומחדשת באופן מאסיבי רבים מן הדגמים הקיימים שלה ומוסיפה במקביל דגמים חשובים חדשים, וזאת כחלק ממתקפה כלל עולמית אשר מצד אחד ממוקדת באירופה ומצד שני בתת היבשת ההודית.

     

    מתקפת הדגמים של MG: מנועי בעירה לצד דגמים חשמליים חדשים

     

    בראיה ישראלית הדגמים החדשים החשובים ביותר יחליפו אצלנו את ZS הוותיקה ואת 'מארוול R', ויקבלו, בין השאר, דור חדש של מנועי בנזין. במקביל, דגמים חשמליים חדשים יתבססו על הפלטפורמה הייעודית החדשה של החברה.

    מחציתה הראשונה של שנת 2024 מוקדשת להשקת דגמי בעירה פנימית חדשים ומחודשים, ובמחצית השנייה יושקו מספר דגמים חשמליים. זאת מתוך אסטרטגיה שלוקחת בחשבון שמנועי בעירה עדיין אחראים לרוב המכירות של רכב חדש ברחבי העולם.

    מוקדם יותר השנה השיקה MG, בתחילה בסין ולאחר מכן גם במדינות נוספות, את MG7 החדשה, דור שני למכונית משפחתית גדולה והפעם בתצורת סדאן מאוד יפה, ואת 'סייברסטר' – מכונית ספורט חשמלית עם שתי דלתות שמזכירה לנו את שורשי המותג הבריטי שנרכש על-ידי הסינים בנזיד עדשים.

     

    מתקפת הדגמים של MG: מנועי בעירה לצד דגמים חשמליים חדשים

     

    דגמים ראשונים שיוחלפו כבר בשבועות ובחודשים הקרובים הם מכונית הסופר-מיני MG3 שנמכרה אצלנו עד לשנת 2019 והקרוסאובר הקטן ZS – שהיה הדגם הסיני הראשון שנמכר בישראל במספרים גדולים ו"חנך" במידה רבה את עידן הרכב החשמלי המודרני. החדשות החשובות עבורנו, ביחס לדגמים שכבר נמכרים כאן, מתחילות באופן מפתיע בהשקת גרסה חשמלית למכונית המשפחתית הקטנה MG5, אשר תתבסס, כמו הדור החדש של ZS, על פלטפורמת MSP המודולרית החדשה של החברה. במקביל יושק גם קרוסאובר חשמלי גדול וחדש שצפוי להגיע עם סוללה גדולה במיוחד וטווח נסיעה ארוך.

    פלטפורמת Modular Scalable Platform, או MSP, הושקה בשנת 2022 כדי להוות בסיס למגוון כלי רכב בתצורות שונות – החל בהאצ'בקים קטנים דרך מכוניות ספורט ועד לקרוסאוברים גדולים, כאשר ברירת המחדל שלה היא הנעה אחורית ומתאפשרת תמיכה גם בהנעה כפולה.

    הדגם הבודד המעניין ביותר מבחינת השוק שלנו ש-MG תשיק במהלך השנה הקרובה הוא הקרוסאובר הגדול החדש שיחליף את 'מארוול R' וייבנה על גרסה מוארכת של פלטפורמת MPS. גרסה זאת יכולה לקבל סוללות בגדלים של עד 150 קילוואט שעה. במחצית השנייה של השנה הקרובה תושק גם מתיחת פנים ל-MG4 שתתמקד בעיצוב וחומרי הבניה של תא הנוסעים שלה.

     

    מתקפת הדגמים של MG: מנועי בעירה לצד דגמים חשמליים חדשים

     

    כאמור, מוקדם יותר השנה הושק בסין דור חדש של MG7 סדאן והמחיר שלה שם מתחיל ב-17,400 דולר. MG7 היא מכונית הסדאן הגדולה ביותר של MG והיא מעוצבת בעיצוב ספורטיבי וזורם במטרה ללכוד את העיניים של לקוחות צעירים. בסיס הגלגלים של המכונית סביר אך לא מעלף: כמעט 278 סנטימטרים, ואורכה 488 סנטימטרים, ואלה מידות דומות פחות או יותר לטויוטה קאמרי.

    המכונית מונעת על ידי מנועי טורבו בנזין בנפח 1.5 ו-2.0 ליטר שהראשון מהם מחובר לתיבת הילוכים רובוטית והשני לאוטומטית פלנטרית עם 9 יחסי העברה. הגרסה היקרה ביותר של המכונית הזאת בסין עולה פחות מ-25,000 דולר ואפשר לאבזר אותה בחבילת פינוקים נוספת שעולה כ-1,700 דולר.

    הדבר הכי מעניין לגבי המיצוב והתמחור שלה הוא ש-MG הציעה ללקוחות הראשונים שרכשו את הדגם הזה אחריות לכל החיים למספר מכלולים עיקריים, וזה יכול להתפתח לסטנדרט שירות פורץ גבולות בתעשיית הרכב.

     

     

    בתערוכת גוואנג'ו האחרונה חשפה MG את הדגם הכי מרגש שלה בעידן הנוכחי, וזאת מכונית הספורט 'סייברסטר' (MG Cyberster), וזאת מכונית חשמלית בתצורת רודסטר. טווח המחירים שלה בסין: בין 44,000 ל-50,000 דולר. סייברסטר היא רודסטר דו מושבית עם גג נפתח שנחשפה בפני העולם באמצע השנה במסגרת פסטיבל המהירות של גודווד אבל המכירות שלה החלו, כאמור, בחודש שעבר. היא מיוצרת בסין לצידה של מכונית ההאצ'בק החשמלית MG4 וצפויה להגיע לאירופה באמצע 2024 או מיד לאחר מכן.

     

    מתקפת הדגמים של MG: מנועי בעירה לצד דגמים חשמליים חדשים

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.