• Ad
  • אבארת 600e החשמלית היא המכונית החזקה ביותר בתולדות מותג העקרב האיטלקי
    רגע לפני יום הולדתה ה-75 משיקה יצרנית מכוניות הביצועים האיטלקית את גרסת סקורפיוניסימה שמונעת באמצעות מנוע חשמלי שמספק 240 סוסים ומתגלגלת על גלגלי 20 אינטש שנעולים בצמיגי פורמולה E
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אבארת' חשפה בסוף השבוע תמונה רשמית ראשונה של 600e החשמלית החדשה רגע לפני הצגתה לציבור, ומסתבר שבאגף האיטלקי של קבוצת סטלנטיס מאוהבים ב"גרסאות השקה" שממוספרות בהתאם לשנת הלידה של המותג.

     

    אבארת 600e החשמלית היא המכונית החזקה ביותר בתולדות מותג העקרב האיטלקי

     

    עובדה: ימים ספורים לפני שלנצ'יה תשיק את אפסילון החדשה במהדורת השקה שכוללת 1,906 יחידות ממוספרות מבטיחה אבארת' סידרת השקה משלה ל-600e החשמלית, וימוספרו בה 1,949 יחידות, נחשו על שם מה…

    מהדורת ההשקה של הדגם החשמלי החדש נקראת Abarth 600e Scorpionissima, ולטענת האיטלקים המכונית שלהם עוצבה כדי "להשאיר את המתבוננים בה פעורי פה", כיאה למכונית שמונעת באמצעות מנוע חשמלי שמספק 240 כוחות סוס ותהיה האבארת' החזקה ביותר ב-75 שנות המותג.

    "ביצועים", כך מבטיחים אנשי אבארת', הם "המנטרה שהעניקה השראה למהנדסי אבארת'" והם מוסיפים ש"אבארת' 600e תהיה מכונית ייחודית בקרב המכוניות החשמליות, עם דיפרנציאל מכני מוגבל החלקה שמבטיח יציבות נהיגה מעולה, ועם התנהגות כביש ואחיזה מעולות". מה שברור זה שמנוע קדמי שמשדך הרבה כוח לאספלט זקוק לא רק לדיפרנציאל מוגבל החלקה אלא גם להרבה אלקטרוניקה.

     

    אבארת 600e החשמלית היא המכונית החזקה ביותר בתולדות מותג העקרב האיטלקי

     

    600 החשמלית החדשה מבוססת על פלטפורמת CMP של סטלנטיס שעליה בנויים בין השאר ג'יפ אוונג'ר ואלפא רומיאו מילאנו החדשים, הדור השני של פיג'ו 2008 ופיג'ו 208, אופל קורסה ומוקה, וגם DS 3 קרוסבק. פלטפורמה זאת היא לא חשמלית טהורה ובנויים עליה גם דגמים חשמליים טהורים וגם דגמים על מנועי בעירה ומערכות היברידיות.

    גרסת 'סקורפיוניסימה', מגיעה עם גלגלים בקוטר 20 אינטש שנעולים ב"צמיגי פורמולה E שמבטיחים אחיזה מרבית ומספקים דינמיקת מירוצים מעולה בכל מיני תנאים". את הצמיגים האלה מייצרת יצרנית הצמיגים 'הנקוק', ספקית הצמיגים הרשמית של פורמולה E.

     

    אבארת 600e החשמלית היא המכונית החזקה ביותר בתולדות מותג העקרב האיטלקי

     

    יום ההולדת ה-75 של אבארת' חל ב-31 במרץ הקרוב, אבל מסירות ראשונות של 600 החשמלית בגרסת העקרב צפויות להתחיל ברבעון השלישי השנה.

    600e היא המכונית החשמלית הטהורה השנייה של המותג, אחרי 500e שהושקה בשנת 2022. מחירי המכונית עדיין לא נחשפו אבל פיאט 600e "הרגילה", שמספקת כ-160 כוחות סוס וטווח נסיעה צנוע יחסית של כ-400 קילומטרים תיאורטיים, נמכרת באיטליה תמורת החל מ-31,950 אירו. כמו פיאט 600e החדשה, גם גרסת אבארת' שלה תיבנה במפעל של פיאט בפולין.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.