• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
    סופר דיוק 1390 GT של KTM משחק אותה קשוח

    ל-KTM יש בתקופה הזאת ערימה של חדשות ואחת שעשויה להאפיל על כולן היא דור חדש של אופנוע הספורט-טורינג שלה – 1390 SUPER DUKE GT. עיקר החדשות: התמקדות בצד הספורטיבי של הקטגוריה.

     

    סופר דיוק 1390 GT של KTM משחק אותה קשוח

     

    על אף שמבחינה עיצובית האופנוע נראה כמעט זהה לאופנוע שהוא מחליף, אנשי KTM מבטיחים שהם לא לקחו שבויים ושזאת מכונה "חייתית יותר מאי פעם".

    כך יוצא שמי שאמור היה להיות האופציה השפויה והרגועה של המותג קיבל כעת הזרקת טכנולוגיה שמעצבת אותו עם שלדה מחוזקת, אופי ספורטיבי, והבטחה לביצועים משופרים.

    הנפח של מנוע ה-V טווין ממשפחת LC8 – 1,350 סמ"ק – זהה למנוע שמניע את גרסת R EVO שהושקה בשנה שעברה ומייצר ככל הנראה 187.7 כוחות סוס ומומנט של 145 ניוטון-מטר – אם כי KTM תחשוף כנראה נתונים רשמיים רק ביום חמישי הקרוב.

    לאופנוע יש כונס אוויר מרכזי, תיבת אוויר מהונדסת מחדש ורדיאטור רחב יותר – כולם חלק ממתיחת פנים משמעותית שכמעט לא נראית לעין, ויחסי ההעברה של ההילוך החמישי והשישי קצרים יותר כדי לספק יותר כוח על חשבון מהירות ותחושה רגועה יותר.

     

    סופר דיוק 1390 GT של KTM משחק אותה קשוח

     

    השלדה נלקחה ישירות מן ה-R EVO ועל כן היא קשיחה יותר ביחס לדור היוצא, ומערכת המתלים ה"חצי אקטיבית" של WP כוילה מחדש במצב Comfort כדי שבכל זאת אפשר יהיה להרגיע מעט ברכיבות ארוכות. לבלמים יש כעת קליפרים מונובלוק מתוצרת ברמבו עם ארבע בוכנות ודיסקים צפים בקוטר 320 מ"מ מלפנים, וקליפר צף שתי בוכנות ודיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור.

    ידית הבלם הקדמית מעתה היא "מערכת רב-לחיצתית" שמאפשרת לכוונן אותה ברמת דיוק גבוהה וגם האלקטרוניקה עושה את שלה עם שיפור עבודת ה-ABS ובקרת היציבות, בדגש על התנהגות בפניות ועל מסלול.

     

    סופר דיוק 1390 GT של KTM משחק אותה קשוח

     

    אבל זה אופנוע תיור…

    אנשי KTM מבטיחים שתנוחת רכיבה "קומפקטית" יותר תורמת גם היא לנוחות, ומספרים גם שמערכת רדאר קדמית מאפשרת מעתה בקרת שיוט אדפטיבית. מערכת ניטור לחץ האוויר בצמיגים כוללת כעת הגדרה ייעודית לרכיבת מסלול.

    יש גם לוח מחוונים חדש – מסך TFT עם מגע בגודל 8.8 אינטש וממשק משתמש מעודכן, ואנשי KTM טוענים שיש למערכת הזאת " יכולות קישוריות מתקדמות".

    מצבי הרכיבה הם Rain, Street, Sport ו-Custom, כרגיל, וכדי שאפשר יהיה לגבות כסף על אופציות בתוספת תשלום אפשר לקנות גם שני מצבי Custom נוספים ומצב Track. ואיך משכנעים את בעלי האופנוע שתוספת אלקטרונית כזאת שווה לו כסף? קל: ב-1,500 הקילומטרים הראשונים המערכת הזאת פתוחה ואפשר להתנסות בה בחינם.

    סופר דיוק 1390 GT החדש יגיע לאולמות התצוגה ברחבי אירופה בתחילת השנה ומן הסתם יהיה זמין גם אצלנו.

     

    סופר דיוק 1390 GT של KTM משחק אותה קשוח

     

    צילום: יצרן, יח"צ

     

     

    The post סופר דיוק 1390 GT של KTM משחק אותה קשוח first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סופר דיוק 1390 GT של KTM משחק אותה קשוח

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.