תקציב התחבורה: משקיעים בכבישים ובגברים, ולא בנשים ואוטובוסים
משרד האוצר חושף את האמת העגומה על תקציב משרד התחבורה: החלק הארי של תקציבי הפיתוח משרתים גברים בעלי מכוניות, ומעט מדי כסף מושקע בפיתוח אוטובוסים ובהתאמת התחבורה הציבורית לצרכים ייחודיים של נשים. הסיבה העיקרית להשקעת-יתר בגברים היא אי-שוויון, והשקעת היתר בכבישים נובעת בחלקה מכך שפרויקטי תחבורה ציבורים סובלים מקשיי תכנון ותיאום
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר