• Ad
  • תערוכת מילאנו: סאן יאנג ג'וירייד 300 ו-TL508 משודרג

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    רשימת החידושים של סאן יאנג שהוצגו בתערוכת מילאנו לא הסתכמו בהאסקי האדוונצ'רי החדש, כאשר לצידו הציגו הטאיוונים עוד שני דגמים מעודכנים שיש להם חשיבות גם עבור השוק הישראלי.

    הדגם הראשון משתייך למשפחת הג'וירייד ממנה הגיעו במהלך שני העשורים האחרונים כמה מהדגמים הנמכרים ביותר בשוק הישראלי במשך שנים ארוכות. החידוש של סאן יאנג במשפחה זו השנה הוא בגרסת 300 חדשה שתוצע עם חישוק קדמי בקוטר 15 או 16 אינטש (החישוק האחורי בשני הדגמים הוא בקוטר 14 אינטש).

    סאן יאנג ג'וירייד 300 החדש שומר על מאפיינים פרקטים של דגמי הג'וירייד לדורותיהם כמו משקף קדמי גבוה, רצפה שטוחה ומקום לשתי קסדות תחת המושב אבל הוא שונה כמעט לחלוטין מג'וירייד S הוותיק. העיצוב מודרני ומתאפיין בקווים זוויתיים על משטחי הפלסטיק ובמסכה קדמית אגרסיבית עם שלוש יחידות תאורת LED נפרדות עם קריצה לאפריליה.

    מבחינה מכאנית אין הפתעות. המנוע בנפח 278 סמ"ק נלקח מג'וימקס Z פלוס 300 המוכר לנו, המספק 25.5 כ"ס ומותאם כמובן לתקינת יורו 5. מאחור ישנו בולם כפול ומערכת הבלימה מורכב מדיסק קדמי בקוטר 260 מ"מ ודיסק אחורי בקוטר 240 מ"מ בשילוב מערכת ABS.
    רשימת האבזור שודרגה בהתאם למקובל בימנו, כאשר ישנו לוח מחוונים דיגיטלי מלא עם תצוגת LCD, מפתח חכם, שקע USB לטעינה ומשקף קדמי המתכוונן לשני מצבים.
    קרוב לוודאי שגרסאות נפח נוספות יטרפו בעתיד וכך הג'וירייד S יוכל לפרוש לגמלאות סוף סוף.

    יחד עם ג'וירייד 300 החדש הגיע למילאנו גם סאן יאנג TL שקיבל שוב שורת עדכונים ונקרא מעתה Maxsym TL 508, זאת כדי ליצור קישר שיווקי ליתר הקטנועים הגדולים של החברה. ה-TL קיבל בשנה שעברה עיצוב מחודש שנה לאחר הצגתו, אבל חשוב מכך, הגדלת נפח והתאמה לתקינת יורו 5. השנה הסופר סקוטר של סאן יאנג נהנה ממערכת ניהול חדשה למנוע אשר העלתה את ההספק מ-44 ל-45.5 כ"ס ותוספת של 0.2 קג"מ שהעלתה אתה מומנט המרבי ל-5.1 קג"מ בסך הכל. חשובה יותר מתוספת הכוח היא התקנתה מעתה של מערכת בקרת אחיזה. מעבר לכך, תור ה-TL ללא שיניים מכאניים נוספים.
    עוד ברשימת השדרוגים ל-2022 ניתן למנות מפתח חכם, שקטע טעינה מהיר USB 3.0 וצביעות חדשות.

    The post תערוכת מילאנו: סאן יאנג ג'וירייד 300 ו-TL508 משודרג first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.