• Ad
  • תחבורה עירונית בנוסח הארלי דיווידסון

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    תערוכת CES הנערכת בימים אלו בלאס וגאס נחשבת לתערוכת הטכנולוגיה והדיגיטל הגדולה ביותר בעולם. אם אתם רוצים הצצה לאיך יראה העתיד, זה המקום לבקר בו. לאור זאת, לא מפתיע שהארלי דיווידסון בחרה בתערוכה זו כדי לספק הצצה לעתיד עם שני דגמי קונספט מעניינים ולא שגרתיים עבור החברה שנועדו להמחיש כיצד בהארלי רואים את הניוד העירוני בעשור הבא.

    זה לא סוד שמכירות האופנועים נמצאות בירידה, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא שהדור הצעיר פשוט לא מעוניין באופנועים גדולים וכבדים הדורשים תחזוקה. הדור הצעיר שמבלה את מרבית חייו בתוך העיר מחפש אמצעי תחבורה אישית קלים, זמינים וזריזים. זו הסיבה שאתם צריכים להסתכל סביבכם טוב טוב ברחוב כדי לא להידרס על ידי אופניים או קורקינטים חשמליים ושלל הנגזרות שלהם.

    בהארלי דיווידסון מודעים למציאות זו וגם התייחסו אליה בתכנית החומש שפרסמה החברה בשנה שעברה, כשהתכנון הוא להציג כלים חשמליים קלים לשימוש עירוני לקראת שנת 2021. עד אז, ניצלו בחברה את תערוכת CES כדי להציג שני קונספטים לכלים שכאלו שנראים הכל חוץ מאופנוע של הארלי.

    הדגם הראשון מכונה HD Electric Concept 1 ונראה כמו אופני הרים שבין קורות השלדה שלהם מותקנת הסוללה, והמנוע החשמלי ממוקם במקום בו באופניים רגילים נמצע גל הארכובה של הדוושות. גלגלים בעלי חישוקי “29 גדולים וצמיגים בעלי פרופיל שטח מאפשרים מרווח גחון ואמורים להבטיח יכולת רכיבה בתנאי שטח. על פניו הכלי נראה מוגמר למדי, ולא אמורה להיות בעיה להביא אותו מהר מאד לייצור סדרתי. השאלה הגדולה היא האם ומתי תתקבל ההחלטה לעשות זאת.

    הדגם השני אותו הציגה הארלי הנקרא HD Electric Concept 2 כבר מורכב יותר ולא נראה כמוסתם אופניים שהוצמדה להם סוללה. מדובר בכלי שנראה כמו קטנוע נטול פלסטיקה עם אלמנטים של אופניים חשמליים עירוניים. לכלי שלדת קורות מתכת שאליה מחוברת בחלקה התחתון יחידת הסוללות והמנוע החשמלי, הממוקמת נמוך כדי להוריד את מרכז הכובד. מצדדיה של יחידה זו ישנם מדרסים ארוכים ולנוחות הרוכב, ועליה ניתן להעמיס מטען שכן ישנו חלל פתוח גדול בינה לבין הקורה העליונה עליה מותקן המושב.

    כידון גבוה בסגנון אופני ראלי, חישוקי שפיצים וגלגל קדמי שמנמן אמורים לספק לרוכב יכולת להתמודד ולתמרן בין המפגעים בתנועה העירונית הצפופה. פריט עיצובי מעניין הוא הפנס הקדמי שהוא למעשה טבעת LED דקיקה, שממרכזה החלול נשקף הלוגו של הארלי דיווידסון.

    חשיפת שני הכלים הללו לא לוותה בפרטים טכניים כלשהם על יחידות ההנעה, עוצמת הסוללה וטווחי הרכיבה, ובכל מקרה מודבר רק בבלון ניסוי כדי להכין את הקהל לעובדה שבעשור הבא השם הארלי דיווידסון לא יהיה מוצמד רק לקרוזרים גדולים ובוהקים מניקל.

    The post תחבורה עירונית בנוסח הארלי דיווידסון appeared first on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.