• Ad
  • תורידו את ה'Mute': לואיס המילטון מתקרב!

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    פורמולה 1, סדרת מרוצי המכוניות היוקרתית ביותר בעולם חברה עם 'זום', פלטפורמת תקשורת הוידאו שהפכה פופולארית בן לילה במהלך משבר קורונה ושתיהן הכריזו היום (ב') על שותפות רב-שנתית שתתחיל בעונת המרוצים הנוכחית.

     

     

    בהודעה לעיתונות נמסר שזום תספק לפורמולה 1 "שירותי תקשורת מקיפים ומגוונים", ושהיא עובדת בצמוד למארגני פורמולה 1 כדי לספק "חוויות אירוח חיות מאירועי המרוצים", בהם טרקלינים ייעודיים לאנשי עסקים.

    הנהלת סדרת הפורמולה וענקית התקשורת שיתפו פעולה במהלך העונה הקודמת, שבה תפסה קורונה את העולם כולו בהפתעה וגרמה לביטול מספר מרוצים. מועדון ה-VIP הרשמי של אוהדי F1, ה- Paddock Club, קיבל שידורי זום חיים ממרוציפם שנערכו ללא קהל, כמו גם הצצה אל מאחורי הקלעים של "הקרקס המהיר בעולם" וכן מפגשים חיים עם הנהגים האהובים עליהם. כעת, ובמהלך עונת 2021 כולה, יוכל גם הקהל הרחב ליהנות מחוויית הספורט ולהרגיש קרוב ככל שאפשר אל המסלול. בנוסף, הפלטפורמה תאפשר עדכונים חיים בתוצאות, ופרשנות של מומחים.

     

     

    בן פינקוס, מנהל השותפויות של פורמולה 1 אמר: ״שיתוף הפעולה במהלך תקופת הקורונה של 2020 הציע חוויית VIP למרות כל המגבלות שנלוו למגפה. העונה החדשה מהווה הזדמנות ליישום מודל היברידי שיכלול פעילויות ב׳שטח׳, במסלולי המרוצים, וגם פעילויות וירטואליות. אנחנו שמחים לשתף פעולה ולהשתמש במותג ובטכנולוגיה שלנו כדי לעצב את עתיד עולם אירועי הספורט״.

    "אנחנו גאים לשתף פעולה עם פורמולה 1 ולהשתמש במותג ובטכנולוגיה שלנו כדי לעצב את עתידם של אירועי הספורט תוך תמיכה בארגונים במשימתם להפוך לברי קיימא", אמרה ג'נין פלוסי, סמנכ"לית זום.

    לפי דיווחים שונים תסייע זום לפורמולה 1, שהתחייבה להפחית את פליטת הפחמן שלה, להשיג את יעדי הקיימות שלה באמצעות קיומן של פגישות וירטואליות שיפחיתו את מספר הנסיעות ברחבי העולם.

     

     

     

     

    The post תורידו את ה'Mute': לואיס המילטון מתקרב! appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.