• Ad
  • קימקו תוקפת לקראת 2021: תלת גלגל, קטנוע חשמלי, וקטנוע ספורטיבי חדשים

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יצרנית הדו”ג הטאיוונית קימקו ערכה ביום חמישי מסיבת עיתונאים וירטואלית בה חשפה את חידושה לקראת שנת 2021. שלושה דגמים חדשים חשפה קימקו במסיבת העיתונאים, שלושתם מעניינים למדי ובעלי פוטנתיאל הצלחה בנישות אליהן הם מכוונים. לדברי “עופר אבניר” יבואנית קימקו שלושת הדגמים אמורים להגיע לישראל במהלך השנה הקרובה.



    קימקו F9
    כמו כל היצרניות הגדולות גם קימקו משקיעה מאמצים בתחום ההנעה החשמלית שהולכת להיות העתיד בעשיה, וכבר השיקה לפני כמה שנים את מיזם ה-IONEX כפלטפורמה לקטנועים חשמליים עם רשת החלפה וטעינת סוללות. לצד זאת, מכוונים בקימקו גם למי שמחפש קטנועים חשמליים לא רק כצורך פרקטי תעבורתי נטו, אלא גם לשם הנאה ברכיבה. עבור האנשים הללו מכוונת קימקו עם ה-F9.

    מדובר בקטנוע עירוני בעל עיצוב ספורטיבי עם חישוקי 14 אינטש המצויד במנוע חשמלי בהספק של 9.4 קילוואט (12 כ”ס) וכ-3 קג”מ. החידוש ב-F9 הוא בכך שיש שבניגוד לכלים חשמליים בעל תמסורת ישירה, הוא מצויד בתיבת הילוכים בעלי שני יחסי העברה למיקסום הביצועים של המנוע החשמלי. אגב, לא מדובר ברעיון חדש, כיוון שקימקו כבר חשפה בשנים האחרונות קונספטים לאופנועים חשמליים עם תיבת הילוכים.

    קימקו F9 מסוגל להאית ל-50 קמ”ש ב-3 שניות ולהגיע למהירות מרבית מכובדת של 110 קמ”ש, מהירות של קטנועי 125 סמ”ק מקוררי נוזל ספורטיביים. הטווח המרבי המוצהר הוא 120 ק”מ כאשר זמן הטעינה של הסוללה אורך שעתיים בטעינה מהירה.



    קימקו DT X360
    קטגוריית הנפח של 300 סמ”ק פלוס מינוס היא הקטגוריה החמה בשוק האירופאי, ולקימקו יש כבר נציגות בולטת בה עם דאונטאון 350, ואקסטאון 300. אליהם יצטרף השנה גם DT X360 העושה שימשו במנוע הדאונטאון 350, כשהוא שילוב של קטנוע מנהלים ספורטיבי עם מאפייני אדוונצ’ר. לא מדובר במתחרה ישיר להונדה ADV אלא במשהו מתון יותר, כאשר את מאפייני האדוונצ’ר ניתן למצוא בעיקר בדמות כנפון בולט מעל הגלגל הקדמי, צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי קל כידון גבוה יחסית ומשקף מתכוונן. עם זאת, עם חישוקי 14 מלפנים ו-13 מאחור יחד עם מרווח גחון סטנדרטי אל תצפו לתקל משהו שהוא יותר ממדרכה ליד בית הקפה.

    קימקו KRV
    גם קימקו מצטרפת לאופנת הקטנועים בדו-גלגליים ההולכת וצוברת תאוצה באירופה הודות לתקנות רישוי מקלות המאפשרות גם לבעלי רשיון נהיגה לרכב לרכב על כלים אלו ללא צורך ברשיון דו”ג בנסיבות מסוימות. כלים תלת גלגליים הם כלים עירוניים בהגדרתם, ולכן בחרה קימקו להציג את התלת גלגל שלה, הנקרא KRV, עם מנוע בנפח 175 סמ”ק, מה שאומר שהיא מכוונת הישר לימאהה טריסיטי הפופולארי. עם זאת יתכן שנראה בקרוב גם גרסאות בנפח גדול יותר לשימוש פרברי.

    המנוע מספק 16.5 כ”ס שאמורים להספיק לתנוע בתוך העיר. המתלה הקדמי מתבסס על צמד בולמים לכל גלגל המחוברים לציר מרכזי עם מנגנון הטיה שמזכיר את זה שיש בימאהה ניקן. מאחור השאילו בקימקו את הזרוע היישר מה-AK550 ולטובת הבטיחות ציידו את ה-KRV במערכת ABS ובקרת משיכה יחד עם תאורת LED מלאה. עכשיו רק מסקרן לדעת מה יהיה מחירו של התלת גלגל של קימקו וכמה תחרותי הוא יהיה מול המתחרים המבוססים בקטגוריה.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.