• Ad
  • קיה ספורטאז' המחודש הושק בישראל

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דגם: קיה ספורטאז'
    שנה השקה: 2015
    מתיחת פנים: 2018
    קטגוריה: קרוסאוברים קומפקטיים
    מחיר התחלתי: 146 אלף ש"ח
    מתחרים עיקריים: יונדאי טוסון, ניסאן קשקאי, מיצובישי אקליפס קרוס, סקודה קארוק, פיג'ו 3008


    קיה השיקה השבוע בישראל את קיה ספורטאז' המחודש, זאת לאחר מתיחת פנים אותה עבר במהלך השנה שעברה. מתיחת הפנים התמקדה בהיבט הקוסמטי בעיקר בחזית, שמעתה היא בעלת יחידות תאורה מעודכנות ועיצוב מחודש לפגוש הקדמי. בתא הנוסעים מתמקדים השינוים בעיקר במערכת המולטימדיה החדשה שגררה גם עדכון עיצוב לקונסולה המרכזית. בנוסף מצהירים בקיה גם על שיפור באיכות החומרים וברמת בידוד הרעשים.

    השינוי המשמעותי ביותר התחולל דווקא מתחת למכסה המנוע. הופסק יבוא גרסת ה-1.6 ליטר הפופולארית של הספורטאז', שאיתה קנה את מעמדו הרכב הפנאי הנמכר ביותר בישראל וחולל מהפכה בקטגוריה, זאת עקב אי עמידתה בתקני זיהום האוויר העדכניים. גם יבוא גרסת ה-1.6 ליטר טורבו הופסקת לעת עתה עד אשר תעמוד בתקינה החדשה, וכרגע מנוע ה-2.0 ליטר יהיה המנוע העיקרי של הספורטאז' בישראל.

    אל מנוע ה-2.0 ליטר המוכר תצטרף גרסת טורבו דיזל חדשה שתציע אופציה חסכונית יחסית עבור הלקוחות. לגרסת הטורבו דיזל מנוע בנפח 1.6 ליטר המספק 136 כ"ס ו-32.6 קג"מ, כשהוא משודך לתיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת שבעה יחסי העברה. גרסת הדיזל מאיצה ל-100 ב-11.8 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 180 קמ"ש, כאשר צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 21.2 ק"מ לליטר לעומת 11.9 ק"מ לליטר בגרסת ה-2.0 ליטר בנזין (על פי נתוני היצרן).
    גרסת הדיזל ההיברידית של הספורטאז' אמורה להצטרף להיצע המקומי במהלך השנה.


    הבטיחות
    לאחר מתיחת הפנים יציע קיה ספורטאז' גם מערכת התרעת ערנות לנהג בנוסף לחבילת הבטיחות המוכרת הכוללת מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת לשמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה ותאורת אור גבוה אדפטיבית.

    קיה ספורטאז'  נבחן במבחני הריסוק של EuroNCAP בשנת 2015 וזכה לדירוג מרבי של חמישה כוכבי בטיחות. נכון לעתה לא נבחן הספורטאז' שנית על פי התקן העדכני והמחמיר יותר.

    אבזור ומחיר
    מחירו של קיה ספורטאז' בגרסת ה-2.0 ליטר מתחיל מעתה ב- 146 אלף ש"ח ברמת גימור "אורבן", הוזלה של כמה אלפי שקלים ביחס לעבר כדי למלא את חסרונה של גרסת ה-1.6 ליטר הפורשת. רשימת האבזור ברמת גימור "אורבן" כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8 משולבת בדיבורית BT ומצלמה אחורית, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חיישני חניה אחוריים, חיישני גשם ותאורה, פנסי ערפל וחישוקים קלים בקוטר "16.

    בתוספת של עשרת אלפים ש"ח ניתן לקבל את הספורטאז' 2.0 ליטר ברמת גימור אורבן טופ המוסיפה בלם יד חשמלי, תאורת LED בתא הנוסעים, גג שמש פנורמי וחישוקים בקוטר "17.
    מחירה של גרסת הדיזל של הספורטאז' עומד על 150 אלף ש"ח והיא תגיע ברמת גימור "אורבן".

    עוד חדשות ומבצעים

    The post קיה ספורטאז' המחודש הושק בישראל appeared first on GetACar.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.