• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    החיבור בין יצרניות רכב לבין כלי רכב לתחבורה אישית, בין אם ממונעים או לא, הוא לא חדש. לא מעט יצרניות רכב ניסו להציג חיבור אסוציאטיבי בינן לבין אורח חיים ספורטיבי ופעיל עם אופני כביש ושטח שממותגים עם שמות המותג שלהן, ויצרניות אחרות הציגו כבר קורקינטים ואופניים חשמליים מתקפלים שמיועדים ל"קילומטר האחרון" – בדרך בין חניה מרוחקת לבין יעד עירוני.

     

     

    אאודי מצטרפת לחגיגה והציגה אתמול אב טיפוס לקורקינט חשמלי חדש, שאותו היא מתכוונת להתחיל למכור לקראת סוף השנה הבאה. מכיוון שמדובר ביצרנית יוקרה אין פלא שאנחנו מסתכלים על "קורקינט פרימיום" שיימכר במחיר תואם: כ-2,200 דולר. מה שמעניין בקונספט של אאודי, מעבר לעובדה שגם הוא נועד להאדיר ולקדם את המותג החשמלי של החברה – E-Tron – זה שלא מדובר בקורקינט סטנדרטי אלא בשילוב, למעשה, בין קורקינט חשמלי לבין סקייטבורד. בשונה מרוב הקורקינטים בעולם יש לו ארבעה גלגלים, ולא שניים בלבד, ונוהגים אותו לא באמצעות שתי ידיים על כידון אלא עם יד אחת בסיוע תנועות הרגליים והגוף, כמו סקייטבורד.

    אנשי אאודי מדגישים את העובדה שאין צורך להחזיק בכידון בשתי ידיים, לצורך זה מספיקה יד אחת, וכדי שלא נחשוד חלילה שהם מעודדים נהיגה לא זהירה, או – רחמנא ליצלן – שימוש בטלפון נייד בעת נהיגה – הם מדגישים שכך "אפשר להשתמש ביד השנייה כדי לסמן לנהגים אחרים". מכל מקום, קורקינט E-Tron של אאודי נועד לפתור את בעיית הקילומטר הראשון והאחרון והוא תוכנן מראש למשקל קומפקטי (12 קילוגרם), ועם אפשרות קיפול נוחה למידות קטנות, כך שאפשר לאחסן אותו בקלות בתא המטען של מכונית. אנשי אאודי מתכננים להציע את הקורקינט הזה כאופציה בכל המכוניות החשמליות שלהם בעתיד, ואז הוא יגיע קומפלט עם שקע טעינה בתא המטען.
    כך, אחרי שתחנו את האאודי החשמלית שלכם בחניון מרוחק יחסית מן היעד, בפאתי עיר גדולה למשל, תוכלו לקחת את קורקינט E-Tron לנסיעה בטווח של עד 20 קילומטרים לתוך העיר, ותוכלו גם לקפל אותו בקלות כני לנסוע איתו בתחבורה ציבורית – למשל באוטובוס או ברכבת. כאשר הקורקינט מקופל לא צריך להרים אותו או להיסחב איתו בדרך מגושמת, אפשר פשוט למשוך אותו מאחורינו כמו מזוודת 'טרולי'.

     

     

    מכיוון שאנחנו מדברים כאן על "קורקינט פרימיום", ולא חלילה באיזה כלי ציבורי כמו של 'ליים' או 'בירד', ומכיוון שמוטבע עליו סמל ארבע הטבעות של אאודי, לא מפליא שהכלי הזה גדוש בטכנולוגיה מתקדמת כמו בלם הידראולי, מערכת השבת אנרגיה רגנרטיבית, סוללת ליתיום-יון מתקדמת, ומכלול משולב של ידית מצערת עם בלם-יד שאמור גם למנוע טעויות הפעלה טיפוסיות במצבי לחץ. הסוללה וכל מערכות התפעול האלקטרוניות ממוקמות על מוט ההיגוי האנכי, ולא על משטח הדריכה, וכמובן שהדבר הזה מגיע קומפלט עם אפליקציה ומערכת למניעת גניבה. גם הבטיחות בשעות חשיכה או מזג אוויר סגרירי נלקחה בחשבון עם פנסי LED חזקים ותאורת בלימה.

     

     

    אז מה היה לנו כאן? שילוב ייחודי וחביב של קורקינט עם סקייטבורד, מכלולי הנעה וסוללה מתקדמים, מיתוג יוקרתי, ארבעה גלגלים שתורמים לתחושת היציבות של הכלי – להבדיל מן הסידור המקובל של שני גלגלים קטנים ורעועים, מערכת בלימה יעילה, תאורה נורמלית וטווח נסיעה מרבי של 20 קילומטרים במהירות מרבית של 20 קמ"ש. אה, ויש גם את תג המחיר: 2,200 דולר לפני מיסים…

    The post לקורקינט היוקרתי של אאודי יש ארבעה גלגלים appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    לקורקינט היוקרתי של אאודי יש ארבעה גלגלים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.