• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דגם: ניסאן קשקאי
    שנת השקה: 2013
    מתיחת פנים: 2016
    קטגוריה: קרוסאוברים קומפקטים
    מחיר התחלתי: 133 אלף ש"ח
    מתחרים עיקריים: קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, סקודה קארוק, פיג'ו 3008, מיצובישי אקליפס קרוס, רנו קאדג'אר


    ניסאן מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את הקשקאי הפופולארי בגרסת בנזין חדשה, חזקה וחסכונית מבעבר. הגרסה החדשה משלבת בין מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.3 ליטר בשילוב תיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת שבעה יחסי העברה, המחליפה את מנוע ה-1.2 ליטר בעלת התיבה הרציפה ששימש את הקשקאי עד כה. מדובר בחידת הנעה חדשה לחלוטין שפותחה בשיתוף מרצדס ומוצעת גם ברנו גראן קופה, כשבהמשך השנה תגיע גם במהדורה מתוחת הפנים של רנו קאדג'אר.

    המנוע החדש מספק 160כ"ס ו-27.4 קג"מ המתקבלים בין 1,600 ל-3,500 סל"ד. מדובר בשיפור ניכר בהשוואה למנוע הקודם שהניב 115 כ"ס ו-23.5 קג"מ. תוספת הכוח הביאה גם לשיפור מוחשי בביצועים, כשעל הנייר מסוגל ניסאן קשקאי עם המנוע החדש להאיץ ל-100 ב-9.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 199 קמ"ש. יחידת ההנעה החדשה גם חסכונית מבעבר, כאשר צריכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 17.2-18.5 ק"מ לליטר בהתאם לרמת הגימור.

    בנוסף יוצע המנוע החדש גם בגרסה מוחלשת של 140 כ"ס בשילוב תיבת הילוכים ידנית, שביצועיה איטיים במעט מזו של הגרסה האוטומטית. בדגמי הדיזל של ניסאן קשקאי אין כל שינוי.

    אבזור ומחיר
    ניסאן קשקאי ימשיך להגיע ארצה בשלוש רמות גימור עיקריות, שמעתה בכולן ישנה מערכת מולטימדיה מקורית עם קישורית ל-Apple CarPaly המשולבת במצלמה אחורית. בכל הדגמים ישנה חבילת בטיחות הכוללת 6 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, תאורת אור גבוה אדפטיבית, מערכת לזיהוי תמרורים והתרעת ערנות לנהג.

    רמת הגימור הבסיסית היא "אסנטה" ומחירה הוא 133 אלף ש"ח לגרסה הידנית ו-147 אלף ש"ח לגרסה האוטומטית. ברמת גימור זו ישנם בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חישן גשם, חיישני חניה מקוריים מלפנים ומאחור, פנסי ערפל וחישוקים קלים בקוטר "17.

    מעליה בתוספת של 7,000 ש"ח מוצעת רמת גימור "אסנטה טק" שבה כלולים גם מפתח חכם, תצוגה היקפית של 360 מעלות, גג זכוכית פנורמי וחישוקי "18.
    רמת הגימור הבכירה היא "טקנה" ומחירה עומד על 160 אלף ש"ח שהיא כוללת גם מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, ריפודי עור, מערכת לחניה אוטומטית, פנסי LED קדמיים עוקבי פניה, מערכת להתרעה על עצמים בשטחים מתים וחישוקים בקוטר "19.

    עוד חדשות ומבצעים

    The post יחידת הנעה חדשה לניסאן קשקאי appeared first on GetACar.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יחידת הנעה חדשה לניסאן קשקאי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.