• Ad
  • חדש על הכביש: פורד F250

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דגם: פורד F250
    שנת השקה: 2016
    מתיחת פנים: 2018
    קטגוריה: טנדרים גדולים
    מחיר התחלתי: 225 אלף ש"ח (ללא מע"מ)
    מתחרים עיקריים: שברולט סילבראדו 2500, דודג' ראם 2500


    שוק הטנדרים הכבדים בישראל זוכה בשנים האחרונות לתנופה בזכות היותם של כלים אלו מקלט מס לעצמאיים. טנדרים אלו, בזכות סיווגם כמשאיות בגלל קטגוריית המשקל והצורך ברישיון ג', נהנים מפטור ממע"מ בזמן הרכישה לצד שווי שימוש 0 והחזר בלו על הדלק החוסכים עבור בעליהם אלפי שקלים מידי חודש.


    הטנדרים המשתייכים לקבוצה זו מגיעים כולם מארה"ב, ועד כה הגיעו כולם בתצורת Heavy Duty הקשוחה בעלת כושר העמסה גבוה (3500 ליברות) שהותאמה לעבודה קשה, שפחות מתאימות עבור מי שמשתמש בטנדר גם תחליף לרכב יום יומי ולא מעמיס מידי יום מחפרון בארגז. לאחרונה החלו להגיע ארצה גרסאות מעודנות יותר של דודג' ראם ושברולט סילבראדו בעלות כושר העמסה מופחת (2500 ליברות – כטון ורבע) המתאימות יותר לשימוש יום יומי. כעת דלק מוטורס מגיבה בהתאם ומתחילה לשווק בישראל את פורד F250, האח המעט קטן יותר והמעודן יותר של F350 המוכר לנו.

    פורד F250 מגיעה ארצה בתצורות קבינה מוארכת וקבינה כפולה, עם אותו מנוע טורבו דיזל V8 מוכר בנפח 6.7 ליטר המספק 450 כ"ס ו-129 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. כל גרסאותיו של פורד F250 מגיעות לישראל עם הנעה כפולה בעלת שילוב חשמלי ונעילת דיפרנציאל אחורית.


    גרסת הקבינה המוארכת של פורד F250 תגיע בשתי רמות גימור, הבסיסית בהן מכונה XLT והיא בעלת חמישה מקומות ישיבה מלבד הנהג ורשימתה אבזור שלה כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע, דוושות מתכוונות חשמלית, חישוקי אלומיניום בקוטר "18 ומדרגות צד.
    בנוסף מוצעת רמת גימור גבוה המכונה "לאריאט" שתוצע גם בגרת הקבינה הכפולה ולה רשימת אבזור מעולם מכוניות היוקרה כמו למשל מערכת שמע של הרמן קרדון עם 10 רמקולים, מצלמות היקפיות לתצוגת 360 מעלות, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, מושב נהג מתכוונן חשמלית וגג שמש חשמלי.

    מחירו של פורד F250 מתחיל ב-225 אלף ש"ח לגרסת הקבינה המוארכת ברמת גימור XLT כשעבור רמת הגימור הגבוהה נדרשת תוספת של 15 אלף ש"ח. מחירה של גרסת הקבינה הכפולה המגיעה רק ברמת הגימור הגבוהה עומד על 260 אלף ש"ח. כל המחירים הם ללא מע"מ.

    עוד חדשות ומבצעים

    The post חדש על הכביש: פורד F250 appeared first on GetACar.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.