• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    חברת REE הישראלית, אשר השלימה לא מכבר את הנפקתה בבורסה בניו-יורק, זכתה במימון בהיקף של 12.5 מיליון לירות שטרלינג (יותר מ-55 מיליון שקלים) מאת ממשלת בריטניה, וזאת כחלק מהשקעה של 41.2 מיליון ליש"ט (182.5 מיליון שקלים) בחברה, באמצעות "מרכז ההנעה המתקדמת" הבריטי (APC).

     

    חברתREE הישראלית קיבלה 55 מיליון שקלים ממשלת בריטניה

     

    ממשלת בריטניה בחנה עשרות פרויקטים שונים שיכולים לקדם את הטכנולוגיה החשמלית בכלל, ובפרט את היישום והמעבר אליה, ובחרה בפלטפורמת REEcorner של חברת REE יחד עם שלושה פרויקטים אחרים בתחום התחבורה היבשתית. הבריטים מעריכים שארבעת הפרויקטים שנבחרו יכולים לחסוך קרוב ל-32 מיליון טונות של פליטת פחמן, וזה שווה ערך לסך פליטת דו-תחמוצת הפחמן של 1.3 מיליון מכוניות לכל אורך חייהן.

    REE פיתחה את הטכנולוגיה שלה בישראל, וכדי להפיץ אותה מחזיקה כיום בחברות בנות בארה"ב, גרמניה ובריטניה, והיא גם מנהלת מרכז פיתוח בריטי שמתאמץ ליצור חיבורים ושותפויות בתעשיית הרכב ובתעשייה המקומית.

    המימון שמעמידה ממשלת בריטניה לטובת REE יסייע לה להגיע לייצור מסחרי של הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה לפלטפורמות עבור כלי רכב חשמליים טהורים ומודולריים. הטכנולוגיה של REE אורזת לנפח קומפקטי את כל מכלולי ההנעה, ההיגוי, הבלימה, המתלים, והבקרה וכך מאפשרת ליצרניות רכב לתכנן כלי רכב קומפקטיים ויעילים מאד מבחינת המרחב הפנימי שלהם, עם יתרונות משמעותיים להובלת מטען ולהסעת בני אדם.
    הרציונל של מובילי התוכנית הבריטית, כפי שזה מוצג על-ידם, הוא שהטכנולוגיה של REE מתמודדת עם האתגרים החשובים בדרך לתחבורה חשמלית, ובעיקר "חרדת טווח" והמחיר של המוצר – ואלה מהווים כרגע מכשול בפני בעלי רכב שמעוניינים לבצע את השינוי ולעבור לרכב חשמלי.

     

     

    חברתREE הישראלית קיבלה 55 מיליון שקלים ממשלת בריטניה

     

    מרכז ההנעה המתקדמת (APC) הבריטי הוא יוזמה במימון ממשלתי שנועדה להאיץ את תיעוש הטכנולוגיות הנחוצות לרכב חשמלי ומימני, מתוך מטרה להפוך את בריטניה למובילה טכנולוגית ותעשייתית בתחומים אלה. המרכז הוקם בשנת 2013 ומימן עד היום 170 פרויקטים לצמצום פליטות פחמן. לדברי מנהלי הפרויקט, עד כה נהנו מן המימון הממשלתי 402 חברות בכל הגדלים אשר מעסיקות יחד כ-50,000 עובדים בבריטניה. טכנולוגיות שפותחו בפרויקטים אלה צפויות להפחית יותר מ-260 מיליון טונות של פליטות דו-תחמוצת הפחמן.

    אנשי המרכז מתמחים בטכנולוגיות הנעה חדשות והם מייעצים לממשלה מחד ומאידך לחברות וארגונים שפועלים בתחומים אלה במטרה לקדם את המעבר להנעה נקייה, להניע חדשנות ולעודד שיתוף פעולה בין גורממים שונים בתעשייה הבריטית. ממשלת בריטניה התחייבה לפני כשנתיים לממן את קרן הטרנספורמציה לרכב (ATF) שהוקמה במטרה להאיץ את פיתוח שרשרת האספקה לכלי רכב נטולי פליטות, והמימון של קרן זו מבוצע אף הוא באמצעות המרכז. טכנולוגיות שמעניינות במיוחד את היוזמה הזאת קשורות לסוללות, מנועים, מערכות הנעה, אלקטרוניקה, תאי דלק, מחזור ושרשראות אספקה.

    The post חברת REE הישראלית קיבלה מממשלת בריטניה 55 מיליון שקלים appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    חברת REE הישראלית קיבלה מממשלת בריטניה 55 מיליון שקלים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.