• Ad
  • השקה מקומית: סיטרואן קקטוס המחודש

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דגם: סיטרואן C4 קקטוס
    שנת השקה: 2014
    מתיחת פנים: 2018
    קטגוריה: קרוסאוברים קטנים
    מחיר התחלתי: 110 אלף ש"ח
    מתחרות עיקריות: סיאט ארונה, קיה סטוניק, סיטרואן C3 איירקרוס, סוזוקי ויטארה, אופל קרוסלנד


    סיטרואן מתחילה לשווק בישראל בימים אלו את המהדורה העדכנית של C4 קקטוס, זאת לאחר מתיחת פנים אותה עברה המכונית לפני כשנה. במסגרת מתיחת הפנים התמתן העיצוב יוצא הדופן והחייזרי של סיטרואן קקטוס, כאשר הוא הפך להיות דומה יותר לזה של מכונית האצ'בק רגילה מאשר לזה של רכב קרוסאובר.

    כך לדוגמה הוסרו מוטות המטען על הגג וכריות ה-Air Bump הייחודיות שהקיפו את המכונית נעלמו כמעט לחלוטין, למעט בתחתית הדלתות. גם החזית עברה עדכון עם שבכה רוחבית סטנדרטית המיישרת קו עם המראה עיצובי של יתר דגמי סיטרואן. שינויי עיצוב אלו נועדו להפוך את מראו של הקטטוס לסטנדרטי יותר, כיוון שהוא אמור לתפוס את מקומה של ה-C4 הכושלת שייצורה הופסק במשבצת דגמי ההאצ'בק של החברה. עם זאת, הוא עדין ממוצב מתחת לסיטרואן C3 איירקרוס המודרני והיקר ממנו שאמור להציע אווירת קרוסאובר נועזת יותר.


    תא הנוסעים של הקקטוס שמר על מראה דומה, וזה כולל את היעדר פתח המיזוג לנוסע והחלונות האחוריים הנפתחים כלפי חוץ. עם זאת, קיבל סיטרואן קקטוס בתא הנוסעים מושבים חדשים ומשופרים ומערכת מולטימדיה עדכנית עם תאימות לממשקי אפל וגוגל. שינוי משמעותי נעשה גם בתחום המתלים, כאשר מדובר בדגם הראשון של סיטרואן המצויד בבולמים בעלי כריות הידאורליות, האמורות לספק מהלך כפול לבולם הזעזועים, כשלטענת החברה מסוגלים בולמים אלו לספק רמת נוחות גבוה בדומה לדגמי העבר של סיטרואן שהיו מצוידים במתלים הידרופניאומטים.

    לישראל מגיע סיטרואן קקטוס מעתה רק בגרסת הנעה אחת, שלה מנוע 1.2 ליטר טורבו המספק 110 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. נתוני הביצועים נותרו זהים, עם זינוק ל-100 ב-9.9 שניות, מהירות מרבית של 193 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של 19.6 ק"מ לליטר. יבוא גרסת הדיזל שהייתה פופולרית בעבר ישקל לעתיד, אך יבוא הגרסאות הידניות לא אמור להתחדש.


    הבטיחות
    בתחום הבטיחות זכה סיטרואן קקטוס למבחר מערכות מתקדמות שלא היו קיימות בו בעבר. כל הדגמים שישווקו בישראל יצוידו במערכת בלימת חירום אוטונומית עד למהירות של 85 קמ"ש, מערכת התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי עצמים בשטחים מתים, התרעת ערנות לנהג ומערכת לזיהוי תמרורים. סיטרואן קקטוס טרם נבחן במבחני הריסוק של EuroNCAP לאחר מתיחת הפנים.

    אבזור ומחיר
    מחירו ההתחלתי של סיטרואן קקטוס המחודש עומד על 110 אלף ש"ח, התייקרות של כ-5,000 ש"ח ביחס לגרסה האוטומטית של הדגם הקודם. הקקטוס מגיע לישראל בשתי רמות גימור, כשברמת הגימור הבסיסית הוא מצויד במערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע המשולבת במצלמה אחורית, בקרת אקלים, בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, חיישני חנייה מלפנים ומאחור ופנסי ערפל עוקבי פניה.

    בתוספת של 5,000 ש"ח ניתן לקבל את סיטרואן קקטוס עם חבילת Shine Pack בה מתווספים מפתח חכם, קיפול מראות שמלי, מושבי נוחות עם כיוונו גובה, חלונות אחוריים כהים וחישוקים קלים בקוטר "17.

    צילומים: רונן טופלברג

    עוד חדשות ומבצעים

    The post השקה מקומית: סיטרואן קקטוס המחודש appeared first on GetACar.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.