השקה מקומית: דגמי אנדורו 2022 של הוסקוורנה

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
הוסקוורנה, אנדורו

עונת הקיץ החמה היא הזמן בו מתחילים להופיע דגמי האנדורו העדכניים לשנת הדגם הקרובה, כשהשנה הייתה זו הוסקוורנה בין הראשונות להציע את מרכולתה החדשה לקהל הרוכבים הישראלי. יצאנו לפגוש את דגמי הוסקוורנה החדשים לרכיבת ההתרשמות קצרה שכללה סינגלים זורמים, מסלעות וספיישל מגניב.

השנה ההיצע בגזרת שתי הפעימות ממשיכים בהוסקוורנה עם ה-TPI המוזרקים בנפחי 150, 250 ו-300 סמ”ק. בגזרת מרובעי הפעימות רכבנו על דגמי ה-250, 350 ו-450 סמ”ק, כאשר ההיצע כולל גם את שגם ה-501 הבכיר שנפקד מהאירוע הפעם.

כיוון שדור חדש כמעט לחלוטין הוצג לפני כשנתיים, השנה הסתפקה הוסקוורנה בעדכונים רוחביים ולא דרמטיים למשפחת האנדורו. עיקר השינויים מסתכם במעבר למשאבות מצמד ובלמים תוצרת Braketech כמו בדגמי גאס גאס. בנוסף, יש עדכון לכיול הבולמים הבסיסי, חיזוק תת-השלדה, שלדה צבועה באפור וכמובן גרפיקה חדשה כדי שתוכלו לזהות את דגמי 2020 מתחת למעטה האבק בשטח.

רמת הגימור מרשימה והיא הכי גבוהה שראינו אי-פעם באופנוע אנדורו. הבידול מהאחות לאולם התצוגה, גאס גאס, נעוץ במשולשים מכורסמים, תת-שלדה מיוחדת ומחוזקת, כידון פרו-טפר, צמיגי מישלין אנדורו איכותיים והבדל בתנוחת הרכיבה שמתבטא בזנב מעט נמוך, מה שמקל על רוכבים נמוכים וברכיבת הארד-אנדורו טכנית. עוד בישראל, דגמי הוסקוורנה מסופקים עם חבילת מיגון רחבה ומערכות פליטה משופרות מתוצרת המותג FMF. האלמנט היחיד אותו היינו משפרים הן רגליות הרוכב שיכולות להיות אמידות יותר למכות ונפילות.

המחיר הנדרש עבור כל הטוב הזה גבוה ותואם למיתוג “הפרימיום” של הוסקוורנה. המחירים נעים בין 63 ל-77 אלף ש”ח עבור דגמי הדו”פ ומתחילים ב-77 אלף ש”ח לדגם ה-250 הארבע פעימתי ומטפסים עד 84 אלף ש”ח לדגם ה-501 השרירי. התמחור זהה לזה של דגמי ה-Six Days המאובזרים של ק.ט.מ מדגמי 2021 (דגמי 2022 הכתומים יושקו בישראל בשבוע הבא).

 

איך זה מרגיש?
ברכיבה, האופנועים מרגישים ועובדים מצוין, כשהארגונומיה מעולה ומאפשרת חיבור לאופנוע במינימום מאמץ. הבולמים פותרים את רוב טעויות בחירת הקווים של הרוכב, ושומרים את האופנוע יציב ותחת אחיזה מרבית. המצמד החדש מדהים בקלות תפעולו ומאפשר זיוף בבחירת הילוך תוך שימור קצב התקדמות עם ביטחון מלא. הבלמים חזקים, מדויקים ומאפשרים שימוש רגיש.

מגוון המנועים נתון להעדפת הרוכב ובכל מקרה יש מספיק כוח בכל אחד מהם אבל ההבדלים בהתנהגות משמעותיים והרכיבה הייתה קצרה מכדי לדגום ולהשוות את כולם לעומק, אך אנחנו ממש מצפים לרכיבות מבחן מעמיקות שיגיעו בקרוב ואז נוכל לספר לכם בפירוט על היכולות והתחושות שמאפשרים ההאסקים של 2022, שמתגלים נכון לעתה כחבילה מאוזנת ברמת אבזור והגשה גבוהה ומרשימה.

בוחן נוסף: דור אבן כץ




הוסקוורנה, אנדורו


הוסקוורנה, אנדורו

The post השקה מקומית: דגמי אנדורו 2022 של הוסקוורנה first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.