• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    איון (Aion), חטיבת הרכב החשמלי של יצרנית הרכב הסינית GAC, חשפה השבוע הישג טכנולוגי ראוי לציון: עמדת טעינה עם הספק כמעט כפול מהספק הטעינה המרבי של עמדת 'סופרצ'ארג'ר' של טסלה.

    עמדת הטעינה של Aion מסוגלת לטעון מכוניות חשמליות בהספק מרבי של 480 קילוואט, או כל הספק נמוך מכך לפי יכולות הסוללה שמתחברת אליה, והדבר היחיד שמעיב על החגיגה הם פרסומים מוקדמים שניבאו שעמדה כזאת תוכל לפעול בהספק של 600 קילוואט.

     

    GAC Aion תציג מטען לרכב חשמלי בהספק של 600 קילוואט

     

    לשם השוואה, רוב המטענים המהירים כיום מסוגלים לספק טעינה בהספק של 50, 120, 150 או 180 קילוואט, והמטענים המהירים של טסלה מגיעים, כאמור, לכ-250 קילוואט שעה.

    איון חשפה את עמדת הטעינה שלה כחלק ממהלך החשיפה של טכנולוגיית סוללות חדשה, על בסיס גרפן, שיותקנו בשלב ראשון בדגם Aion V. באמצעות המטען החדש אפשר לטעון את הסוללה ממצב כמעט ריק לגמרי ל-80% מן התכולה שלה תוך 8 דקות, ומ-30% סוללה ל-80% תוך 5 דקות. טעינה כזאת מוסיפה, במהלך חמש דקות, טווח נסיעה נוסף של 125 קילומטרים.

    טווח הנסיעה הצפוי של דגם V יהיה בין 500 ל-600 קילומטרים, וגם על סעיף זה – למרות שמדובר בטווח מכובד מאד – מעיבות השמועות שנפוצו קודם לכן לפיהן צריך לצפות לטווח של כ-1,000 קילומטרים בין טעינות.
    אנשי GAC Aion מסרו שמתח הטעינה המרבי יהיה 880 וולט – כמעט כפול מן המתח של 450 ולט שמשמש סוללות אחרות, והציגו את מה שלטענתם מדגים טעינת 35.1 קילוואט, בזרם טעינה של 560 אמפר, תוך פרק זמן של 4 דקות ו -50 שניות בלבד.

     

    GAC Aion תציג מטען לרכב חשמלי בהספק של 600 קילוואט

     

    כדי להרגיע את המתעניינים בכל מה שקשור לבעיות של התחממות ופגיעה באורך החיים של הסוללות בגלל מחזורי טעינה מהירה מרובים, מצהירים אנשי GAC Aion שהטכנולוגיה שלהם תאפשר לכלי רכב להגיע למיליון קילומטרים של נסיעה על בסיס טעינה מהירה בלבד. אנשי החברה טוענים גם שמטען A480 שלהם עומד ב-12 תקנים עולמיים, בהם גם הגנה מפני מתח יתר, הגנת זרם יתר והגנה על טמפרטורת יתר, והכל כדי להבטיח את בטיחות הטעינה.

    לאחר שחשפו את עמדת הטעינה הראשונה בעיר הבית שלהם, גוואנג'ו, הם מבטיחים לבנות 2,000 מטענים מהירים נוספים בארבע השנים הבאות.

    The post השמועות על 600 קילוואט היו מוגזמות אבל המטען המהיר של GAC Aion הוא החזק ביותר בעולם כיום appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    השמועות על 600 קילוואט היו מוגזמות אבל המטען המהיר של GAC Aion הוא החזק ביותר בעולם כיום

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.