• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אופנועי מוטוקרוס הם אולי המעוז האחרון שבו הנעה חשמלית עדין לא הצליחה לבסס את עצמה כאלטרנטיבה למנועי הבעירה הפנימית. זה לא שלא נעשו ניסיונות בתחום, להפך. ישנם לא מעט ממיזמי סטארטאפ ויצרניות קטנות שמנסות את מזלן בתחום, אבל נכון לעתה ארבעת היפניות השולטות בשוק עדין לא מפעילות את מלוא כובד משקלן כדי לבצע את המעבר לחשמל.
    הונדה למשל, כבר עשתה גישושים בתחום כבר לפני 3 שנים כשהציגה בתערוכת טוקיו קונספט ל-CR חשמלי שעדין לא הבשיל לדגם סדרתי.

    בינתיים, השלוחה האמריקאית של הונדה החליטה לא להמתין, והציגה לאחרונה מוטוקרוס חשמלי עם סמל הכנף האדומה, אבל כזה שרק הילד שלכם יכול לרכב עליו. האופנוע הנקרא CRF E2 פותח בשיתוף חברת Greenger מקליפורניה העוסקת בפיתוח וייצור של אופנועים חשמליים וטכנולוגיות הנעה חשמליות לכלי רכב. אגב, להונדה עצמה אין קשר לפיתוח האופנוע, והיא העניקה הזכות להשתמש בשמה ברישיון תמורת תשלום, אבל זה לא עושה את האופנוע הזה לפחות מגניב.

    למרות שמדובר באופנוע ילדים, ממש לא מדובר בצעצוע שברירי. מלבד העיצוב שנראה כמו הדבר האמיתי, ל-CRF E2 ישנה שלדת אלומיניום במבנה קורה כפולה שמזכיר מאד את שלדת דגמי ה-CRF הגדולים. גם המכלולים ההיקפיים מרשימים למדי ומעידים שמדובר באופנוע שנועד ללמד את הדור הצעיר את יסודות הרכיבה ולא רק לשמש כשעשוע לסופי שבוע. בהתאם לכך ניתן למצוא מזלג ובולם אחורי עם כיוון עומס קפיץ, בלמי דיסק פרפריים עם משאבה הידראולית, כידון אלומיניום, חישוקי אלומיניום בקוטר 12 אינטש ואפילו מושב הניתן לכיוונון.

    על ההנעה אחראי מנוע חשמלי במתח של 48V בהספק של 3.4 כ"ס שמספיקים כדי להזיז את האופנוע שמשקלו 48 ק"מ בלבד, כשניתן לקבוע שני מצבי תפוקה בהתאם לרמת הרכיבה של הילד. סוללת ליתיום-יון נשלפת, שנתון הקיבולת שלה לא פורסם, אמורה לספק שעתיים של רכיבה אתגרית וניתנת לטעינה ב-4 שעות באמצעות חיבור לשקע חשמל בייתי. ניתן לרכוש גם ערכת מטען מהיר המקצרת את זמן הטעינה לשעתיים וחצי.
    מחירו של CRF E2 עומד על כ-3,000 דולר, ויהיה ניתן לרוכשו בקרוב באופן רשמי בסוכנויות הונדה בצפון אמריקה.

    The post המוטוקרוס החשמלי של הונדה לא מיועד למבוגרים first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    המוטוקרוס החשמלי של הונדה לא מיועד למבוגרים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.