• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

     

    מחר (ב'), משעות הבוקר המוקדמות ועד מחרתיים בסוף היום, יתקיים במלון דוד אינטרקונטיננטל בתל-אביב הכנס הבינלאומי השביעי לתחליפי דלקים ולתחבורה חכמה.

     

     

    בעקבות קמפיין טלוויזיוני ורדיופוני ארוך, יקר, ולא ממש מובן אשר הכריז עליו בחודשיים האחרונים ייפתח מחר בתל-אביב הכנס בהרצאה מאד מעניינת של מנכ"ל סקודה, ברנרד מאייר. מנכ"ל סקודה ינסה לתאר כיצד מתמודדות יצרניות הרכב עם מהפכת התחבורה החכמה שמשנה את כל כללי המשחק עבור התעשייה בפרט, ועולם התחבורה בכלל. נדבכים נוספים של אותה מהפכה צפויים לעלות בדיון לא פחות מרתק בפאנל שבו ישתתף, בין השאר, מי שעמד מאחורי מיזם 'בטר פלייס' הישראלי, היזם שי אגסי, ולצידו בפאנל יישבו מיכאל ווילשייר, האסטרטג הראשי של חטיבת האנרגיה החדשה בסוכנות האנליסטים של בלומברג, וגיא שר, מנכ"ל חברת 'ויה' הישראלית.

    העניינים צפויים להתחמם עוד יותר בפאנל הבא שבו תעלה השאלה כבדת המשקל "האם מכונית הנוסעים הפרטית הגיעה לסוף דרכה?", וכל כך ינסו להשיב העיתונאי קירסטן קורוסק מ'טאקראנץ", פרופסור דניאל ספרלינג מרשות משאבי האוויר של קליפורניה (שהוא גם מרצה באוניברסיטת קליפורניה) ומיכל גלברט מיוזמת 'פיוצ'ר מוביליטי' הישראלית.
    חלק מן המהפכה שמתרגשת עלינו מונעת באמצעות מעבר להנעה חשמלית, אלא שרבים מאיתנו סבורים שמדובר רק בשלב ביניים בדרך אל הנעה באמצעות תאי מימן ודלק. על כך ירצה רוב קמפבל, סגן נשיא והמנהל המסחרי של אחת החברות הוותיקות והמתקדמות ביותר בתחום הזה, יצרנית תאי הדלק האמריקנית 'באלארד'.

    אודי אדירי, מנכ"ל משרד האנרגיה, יסקור את פעילות משרדו בפתיחתו של פאנל שיעסוק בניידות חשמלית ויתאר את "מפת הדרכים" של המשרד, לכן קצת חבל שמי שינחה את הפאנל הוא לא עיתונאי ישראלי שיכול היה לעמת אותו עם כמה עובדות לא כל כך מחמיאות אודות מצבה של ישראל ביחס לעולם בתחום זה.
    גיל טל, דירקטור במרכז המחקר לכלי רכב חשמליים באוניברסיטת קליפורניה ינחה מיד לאחר מכן את הפאנל הזה, בהשתתפותם של מתיאס ווישר, ראש תוכנית תשתיות הטעינה המהירה של חברת החשמל הגרמנית הענקית E.ON, סטפן שלוציוס, מנכ"ל חברת תשתיות הטעינה הגרמנית הגדולה ABL, מאשש באבו – מנכ"ל חברת מהינדרה אלקטריק ההודית, וג'ונתן וייסגל, סגן נשיא לענייני תקינה ורגולציה בחטיבת האנרגיה של חברת הענק ברקשייר האת'אווי. בהמשך היום נוכל לשמוע גם את נציגי יונדאי וסאמסונג הקוריאנים, ולכל אורך היום תערכנה במקביל תצוגות של חלק מבין עשרות חברות וסטארטאפים ישראלים שאת רובם פגשנו כבר בכנס אקומושן, מוקדם יותר השנה.

     

    מארגנת הכנס, מנהלת תחליפי דלקים ותחבורה חכמה במשרד ראש הממשלה, מדווחת על יותר מ-4,000 משתתפים רשומים שצפויים להגיע מיותר מ-40 מדינות מרחבי העולם, לכן לא ברור כמה אורחים ישראלים יצליחו להידחס בנוסף אליהם אל אולמות המלון שעל גבול יפו תל-אביב.

    אחד מרגעי השיא של הכנס יהיה מתן פרס על סך מיליון דולר, שהוא פרס ראש הממשלה לחדשנות עולמית בתחום תחליפי דלקים, נפט וטכנולוגיית תחבורה חכמה על שם אריק ושילה סמסון. פרס זה הוא הגדול ביותר בעולם – לחדשנות בתחום האנרגיה החלופית בסקטור התחבורה, והוא יוענק לחמישה חוקרים בינלאומיים אשר התחייבו להצטרף לאקדמיה בישראל למשך ארבע שנים. שניים מבין הזוכים, פרופסור עמנואל פלד הישראלי ופרופסור סאנג יופ לי הקוריאני, ירצו למחרת אודות נושאי המחקרים שלהם.

    ד"ר ענת בונשטיין, ראש מנהלת תחליפי דלקים, תפתח את היום הראשון של הכנס, ואילו את היום השני שלו (יום ג'), יפתח מי שמנהל תקציבים רלבנטיים לא פחות גדולים: אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות הישראלית (לשעבר "המדען הראשי"). היום השני יפתח עם פאנל בנושא "ניידות כשירות" (MAAS), ולאחריו יהיו דיונים בנושא חשיבות המידע (DATA) בעידן שלנו, נהיגה אוטונומית, תחבורה אישית ממונעת ותובלה יבשתית חכמה.

    The post הכנס הבינלאומי השנתי לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה ייפתח מחר בתל-אביב appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הכנס הבינלאומי השנתי לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה ייפתח מחר בתל-אביב

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.