• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דגם: יונדאי אלנטרה
    שנת השקה: 2015
    מתיחת פנים: 2018
    קטגוריה: משפחתיות קומפקטיות
    מחיר התחלתי: 133.5 אלף ש"ח
    מתחרות עיקריות: טויוטה קורולה, ניסאן סנטרה, הונדה סיוויק סדאן, קיה פורטה, סקודה אוקטביה


    יונדאי מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את האלנטרה המחודשת, המצטרפת לשלל הדגמים החדשים אותם תציע יונדאי בישראל בשנת 2019, ובינהם יונדאי i30 המחודשת, יונדאי טוסון המחודש ויונדאי סנטה פה החדש.

    האלנטרה של שנת 2019 זכתה למתיחת פנים לפני כחצי שנה, במסגרתה קיבלה עיצוב עדכני ונועז יותר, בעיקר בחרטום הכולל מעתה פנסים מחודדים בעלי חתימת LED  חדשה ושבכה עדכנית. תא הנוסעים שודרג אף הוא וכולל עיצוב מחודש לפתחי האוורור והקונסולה המרכזית, וגם מיקום משופר למסך מערכת המולטימדיה.

    לישראל מגיעה יונדאי אלנטרה למרות שאינה משווקת באירופה, כשהיא מיועדת בעיקר עבור ציי הרכב שם היא זוכה לפופולאריות רבה במשך שנים. הבשורה הגדולה של האלנטרה המחודשת היא בתחום הבטיחות, שבו עד כה לקתה בחסר כאשר צוידה במערכת מובילאיי בלבד, הן משיקולי תמחור והן כיוון שחלק ממערכות הבטיחות המתקדמות לא היו קיימות במכונית עד כה.


     אלא שבמהלך מתיחת הפנים שודרג גם הצע מערכות הבטיחות של המכונית, והתאם למדיניות 'כלמוביל' כיום לצייד את כל הדגמים במירב מערכות הבטיחות הזמינות, תגיע מעתה האלנטרה לישראל כשהיא מצוידת במערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת לשמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית כסטנדרט.

    בתחום המכאני לא נעשה שינוי, והאלנטרה תמשיך להגיע ארצה עם מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי מיושן מה המספק 132 כ"ס, שעודכן ועבר התאמה לתקני זיהום האוויר העדכניים ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שישה יחסי העברה.

    מחירה של יונדאי אלנטרה המחודש עוד על 133.5 אלף ש"ח, והיא מגיעה ברמת אבזור אחת הכוללת מערכת מולטימדיה עם ממשק הקונקטד המוכר של 'כלמוביל', קיםול מראות חשמלי, חיישני אורות, גג שמש חשמלי וחישוקים קלים בקוטר "16.

    עוד חדשות ומבצעים

    The post החל שיווק יונדאי אלנטרה המחודשת appeared first on GetACar.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    החל שיווק יונדאי אלנטרה המחודשת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.