• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שנת 2018 נחתמה כאשר יונדאי איוניק התכבדה בתואר המכונית הנמכרת ביותר בישראל, כזאת הפעם הראשונה שמכונית היברידית מתכבדת בהישג זה. עם תחילת שנת 2019 מתחילה 'כלמוביל' יבואנית יונדאי לשווק את הגרסה החשמלית של האיוניק, כשהיא מעדיפה לדלג על הגרסה ההיברידית הנטענת המוצעת בחו"ל.

    הגרסה החשמלית של יונדאי איוניק היא המכונית החשמלית המשפחתית הראשונה המשווקת בישראל באופן סדיר מאז רנו פלואנס Z.E של מיזם בטר פלייס הכושל. בכך מקדימה האיוניק החשמלית את ניסאן ליף החדשה ששיווקה אמור להתחיל בישראל באופן מסחרי בעוד מספר חודשים.


    למעט שינויים קוסמטים קלים מבחוץ ומבפנים זהה יונדאי איוניק החשמלית לאיוניק ההיברידית המוכרת. על ההנעה אחראי מנוע חשמלי המספק 120 כ"ס ו-30 קג"מ המעביר את ההנעה לגלגלים דרך תיבת הילוכים בעלת הילוך אחד רציף. המנוע ניזון מסוללת ליתיון-יון בעלת קיבולת של 28 קילוואט, המאפשרת לטענת יונדאי טווח נסיעה מרבי של 280 ק"מ בין טעינה לטעינה.

    טעינת הוללה אורכת כ-8 שעות משקע ביתי רגיל, או כ-4.5 שעות דרך עמדת טעינה מנוהלת בקיבולת של 32 אמפר. כמו כן ניתן יהיה לטעון את הסוללות בעמדות טעינה מהירה בעלות מתח גבוה, כשחצי שעת טעינה תאפשר טעינה של 80% מהסוללה. האיוניק החשמלית מסוגלת להאיץ ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות, כאשר המהירות המרבית מוגבלת ל-165 קמ"ש כדי לשמור על קיבולת הסוללה.


    מחירה של יונדאי איוניק החשמלית עומד על 160 אלף ש"ח, הודות למס הקניה המינימלי המוטל על מכוניות חשמליות. תמחור זה אטקרטיבי במיוחד בהשוואה לגרסה ההיברידית הנטענת של קיה נירו, הבנויה על בסיס זהה לזה של האיוניק, ששיווקה החל לאחרונה כשהיא נמכרת במחיר נמוך יותר של כמה אלפי שקלים. אגב, לאיוניק ישנה גם גרסה היברידית נטענת, אך היבואן המקומי העדיף לוותר עליה ולהתמקד בגרסה החשמלית.

    יונדאי איוניק החשמלית מגיעה ברמת אבזור אחרת הכוללת את כל מערכות הבטיחות האקטיביות המוכרות (בלימת חירום אוטונומית, שמיר אקטיבית על נתיב הנסיעה ובקרת שיוט אדפטיבית), לצד פנסי LED קדמים, לוח מחוונים דיגיטלי בעל תצוגה משתנה, מושב נהג מתכוונן חשמלית וחישוקים קלים בקוטר "16.

    עוד חדשות ומבצעים

    The post החל שיווק יונדאי איוניק החשמלית appeared first on GetACar.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    החל שיווק יונדאי איוניק החשמלית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.