• Ad
  • הונדה חשפה את גרסת הייצור של החשמלית הקטנה – e

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    הונדה חשפה היום (ד') תמונות רשמיות ראשונות של המכונית החשמלית הקטנה והחדשה שלה, אשר נקראת, בפשטות, Honda e, ונראית ממש כמו דגם התצוגה שקדם לה. Honda e, אשר תיחשף לראשונה בפני קהל בתערוכת פרנקפורט בשבוע הבא, הינה צעד ראשון וחשוב בדרך לקיום התחייבות של יצרנית הרכב היפנית ל"חישמול" כל דגמי המכוניות שהיא מוכרת באירופה עד לשנת 2025.

     

    עיצובה של המכונית מאד מיוחד דווקא מפני שהוא משדר פשטות ושימושיות, ומפני שהוא הולם את מטרתו המוצהרת – שהיא לענות על צרכיהם של לקוחות הונדה שמתגוררים בערים. יחד עם זאת, אנשי הונדה מצהירים באותה נשימה שהם לא ויתרו גם על "דינמיקת נהיגה יוצאת דופן", וכמובן שיהיה מעניין לבחון את הדברים בפועל, לא רק בתיאוריה.

    כמו באאודי E-TRON היקרה בהרבה גם להונדה e יש מצלמות במקום מראות צד, אשר משדרות תמונה אל שני מסכים בגודל 6 אינטש, אבל בשונה מאאודי זאת מכונית שמשדרת, כאמור, פשוטות וצניעות אשר יקסמו ודאי ללקוחות צפון אירופאים.

    קווי המתאר החלקים של המכונית נשכרים גם מידיות דלתות "קופצות", פטנט שמשמש לאחרונה את לנד רובר. באופן כללי יש למכונית הזאת ניחוח של מכוניות הונדה משנות ה-70 המוקדמות, ותחושת רטרו חמודה.

     

     

    הצצה אל חלק מסביבת הנהג מגלה לוח מחוונים דיגיטלי שמורכב מחמישה מסכים שהוצבו לרוחב חלקו העליון של הדאש בורד, ובאופן כללי מתקבלת תחושת חמימות "סקנדינבית" שיכולה הייתה להתאים לעיצוב הפנים של וולוו. חלקה המרכזי של קבוצת המסכים תפוס על ידי מצד מסכי מגע מסוג LCD בגודל 12.3 אינטש, אשר מתפקדים כמסכים ראשיים ומציגים מגוון רחב של יישומים ושירותי מידע. לא ברור עדיין מה יוצג על המסכים האלה בתנועה, ועד כמה, אם בכלל, הם יוצרים הסחת דעת מנהיגה.

    לא מוותרים על ביצועים

    כיאה להונדה, המכונית הקטנה מונעת באמצעות מנוע חשמלי שמוצע עם שני הספקים: 136 כוחות סוס או 154 כ"ס, ובשני המקרים המומנט מאד מרשים: כ-32 קג"מ אשר מושגים בדרך כלל במנועי בנזין אטמוספריים בנפח של כ-3.0 ליטרים. מנוע זה מאיץ את המכנית הקטנה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8 שניות. להונדה e יש סוללה חשמלית קטנה פיזית אבל גדולה מבחינת ביצועים: ההספק שלה הוא 35.5 קילוואט שעה, ולטענת היפנים היא מספקת טווח נסיעה של עד 220 ק"מ ואפשרות לטעינה מהירה ל-80% תכולה בתוך 30 דקות.

     

    המסירות של e, מיד לאחר תערוכת פרנקפורט, יתחילו בבריטניה, גרמניה, צרפת ונורבגיה, וההזמנות יבוצעו באמצעות האינטרנט. אנשי הונדה מתעקשים, משום מה, לשמור קרוב לחזה כמה פרטים טכניים של המכונית, למשל את הממדים המדויקים שלה, והם יחשפו אותם מן הסתם בשבוע הבא.

    The post הונדה חשפה את גרסת הייצור של החשמלית הקטנה – e appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.