• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מרצדס מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את הדור החדש של הספרינטר, המסחרית הבינונית של החברה אשר מוצעת במשקל כולל שבין 3.5 ל-5.5 טון. הדור החדש של מרצדס ספרינטר מבוסס על פלטפורמה חדשה ומודולארית אשר מאפשר לראשונה לקבל את הרכב עם הנעה קדמית, זאת בנוסף לגרסאות ההנעה האחורית והכפולה. גרסת ההנעה הקדמית תוצע לשימושי הובלה, כשיתרונה הוא אפשרות העמסה נוחה יותר הודות לרצפה נמוכה ב-8 ס"מ מגרסאות ההנעה האחרות.

    כמו בעבר, ניתן יהיה לקבל את מרצדס ספרינטר במגוון של תצורות מרכב למגוון שימושים: מסחרית סגורה, מסחרית עם חלונות להיסעים ומתצורת טנדר. הגרסאות המסחריות יוצעו במספר אורכי מרכב, בסיס גלגלים וגובה גג. גרסאות ההיסעים יוצעו עם מושבים בהתקנה מקומית או מקורית במגוון תצורות להבעת בין 10 ל-22 נוסעים.

    את מרצדס ספרינטר החדש ניתן יהיה לקבל עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.1 ליטר בהספקים של 143 ו-163 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה או תיבת הילוכים אוטומטית בעלת תשעה יחסי העברה. את גרסאות ההנעה האחורית והכפולה ניתן יהיה לקבל גם עם מנוע 3.0 ליטר עם שישה צילינדרים המספק 190 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שבעה יחסי העברה.

    מרצדס ספרינטר החדש מציג התקדמות בתחום הבטיחות, כאשר ניתן יהיה לקבלו עם מערכת בלימת חירום אוטונומית הכוללת גם זיהוי הולכי רגל ובנוסף גם מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב, מערכת התרעת ערנות לנהג, זיהוי עצמים ותנועה בשטחים מתים ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית. כמו כן ניתן למצוא בודר החדש את מערכת המולטימדיה החדשה של מרצדס עם מסך מגע בגודל 10.2 אינטש, ממשק תפעול קולי ואפשרות למערכת ניווט מקורית עם תצוגת תלת מימד.
    מחירו של מרצדס ספרינטר החדש יחל ב-199 אלף ש"ח לגרסת ואן בסיסית במשקל 3.5 טון.

    עוד חדשות ומבצעים

    The post הדור החדש של מרצדס ספרינטר הגיע לישראל appeared first on GetACar.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הדור החדש של מרצדס ספרינטר הגיע לישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.