• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    חברת 'ארבה' הישראלית, אשר פיתחה את מערכת הרדאר המתוחכמת ביותר בעולם לכלי רכב, תספק בחמש השנים הבאות כ-400,000 מערכות רדאר לחברת AutoX הסינית אשר מפתחת טכנולוגיה לנהיגה אוטונומית. בהודעה משותפת שפרסמו שתי החברות נכתב ש-AutoX תשתמש בחיישנים ובמערכת האלגורימית של ארבה בכלי רכב אוטונומיים בדרגה 4 – בעיקר במוניות אוטונומיות.

     

     

     

    מעבר להיקף המכובד מאד של העסקה – מכירת 400,000 מערכות בחמש השנים הבאות, היא פותחת לחברת 'ארבה' דלת אל שבע יצרניות רכב שאיתן AutoX משתפת פעולה: פורד האמריקנית, 'סטלנטיס' האירופאית (באמצעות חברת פיאט-קרייזלר שמהווה חלק ממנה), SAIC – שהיא יצרנית הרכב הגדולה ביותר בסין, דונגפנג – יצרנית הרכב הרביעית בגודלה בסין ומי שמחזיקה גם בנתח מחברת 'סטלנטיס', BYD – אחת היצרניות הגדולות של רכב חשמלי בסין, 'גרייטוול' – היצרנית הסינית הגדולה ביותר של כלי רכב לנהיגה בשטח ושל קרוסאוברים, והשביעית בגודלה בסין, וצ'רי – יצרנית הרכב השמינית בגודלה בסין. לכל החברות האלה יש שיתופי פעולה עם AutoX, שבמסגרתם הן מפתחות כלי רכב אוטונומיים מסוגים שונים.

    AutoX, אשר הוקמה בשנת 2016 על ידי ד"ר ג'יאנשיונג שיאו, מפתחת טכנולוגיית נהיגה אוטונומית מבוססת בינה מלאכותית, ולטענתה היא מסוגלת להתמודד עם תנאי התנועה הצפופים והדינמיים בערים עירוניות ברחבי העולם. AutoX היא החברה השנייה בעולם שקיבלה אישור להפעלת מוניות רובוטיות בקליפורניה, ובמקביל היא מפעילה ציים של יותר מ-100 כלי רכב אוטונומיים בשנחאי, ווהאן ושנזן, וכן במספר ערים קטנות יותר ברחבי סין.
    ל-AutoX יש כיום חמישה מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם, ובין המשקיעים הבולטים בה נמנות יצרניות הרכב SAIC ודונגפנג, כמו גם עליבאבא, AEF ,MediaTek MTK ומוסדות פיננסיים מובילים.

     

     

    AutoX תשלב מספר יחידות של הרדאר של ארבה בכל רכב שלה כאחד הנדבכים המרכזיים של חבילת החיישנים, תוך ניצול כושר ההפרדה הגבוה שלה ויכולת העיבוד והמיזוג ("פיוז'ן") של השבבים.

    ארבה, כידוע, צפויה להנפיק מניות בבורסת נאסד"ק בעקבות מיזוג "ספאק" עם חברת Industrial Tech Acquisitions.

    The post 'ארבה' הישראלית פתחה דלת אל שבע יצרניות רכב חשובות appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    'ארבה' הישראלית פתחה דלת אל שבע יצרניות רכב חשובות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.