• Ad
  • אקשן בבירה: אליפות הסופר אנדורו בירושלים

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    היסטוריה נוספת בתחום האנדורו בישראל התחוללה ביום חמישי האחרון, כאשר אולם הארנה בירושלים אירח לראשונה סבב רשמי באליפות הסופר אנדורו הבינלאומית באולמות סגורים. בישראל אנחנו רגילים בעיקר לאירועי אנדורו בשטח פתוח כמו אירוע הסופר אנדורו שנערך בחג סוכות האחרון, אך בעולם אירועי אנדורו ומוטוקרוס באולמות סגורים פופולאריים במיוחד, בין היתר כיוון שהם מאפשרים לאוהדים חווית צפיה בכל המרוץ ולא רק בקטע מסוים ממנו.
    האירוע, שהוא עוד הפקה מבית Riders for Riders, נערך לאחר שנדחה ממועדו המקורי בגלל גל האומיקרון ונחשב כסבב השלישי של האליפות השנה.

    כ-40 רוכבים מהעילית של רוכבים האנדורו העולמי התייצבו באולם הארנה בירושלים שעבר מהפך, שהודות ל-50 משאיות עפר, צינורות תשתית מבטון, בולדרים וצמיגי ענק יצרו בסופו של דבר מסלול הארד אנדורו קשוח וצפוף. חלק מהרוכבים התלוננו כי המסלול היה אפילו צפוף מידי, אבל נאלצו לאזור כוחות ולהתמודד מול האתגר הלא פשוט. בין הרוכבים מהשורה הראשונה התייצב גם סוף סלע שממשיך לטפס לצמרת רוכבי האנדורו בעולם וסיים את את התחרות במקום השביעי (!) כשהוא מקדים רוכבים ותיקים ומנוסים ממנו.

    הרוכבים התחרו במספר מקצים לעיני אלפי צופים שמילאו את היציעים, כבסופה של התחרות התייצב על ראש הפודיום בילי בולט הבריטי, כשאחריו בן ארצו ג'וני ווקר ובמקום השלישי טדי בלזוסיאק הפולני.
    האירוע שהופק בצורה מוקפדת היה מרשים, אבל הוא רק חימום כלים לקראת מרוץ ה-Minus 400 הבינלאומי שיערך בחודש הבא בישראל לראשונה ויפתח את אליפות הארד אנדורו העולמית.

    The post אקשן בבירה: אליפות הסופר אנדורו בירושלים first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.