• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    בחודש פברואר השנה, לפני שידענו ששנת 2020 תהיה שונה מכל מה שהכרנו בעבר, ניצלה ג'נרל מוטורס את המיקום היקר ביותר של פרסום טלוויזיוני בארה"ב כדי לחשוף – בגמר אליפות הסופרבול – את הדור הבא של 'האמר', והפעם בגרסה חשמלית טהורה ותחת חטיבת GMC.

     

     

    המפלץ האמריקני המחודש, שאמנם מתהדר באפס פליטות מזהמים במפלס הרחוב אבל עדיין יבזבז הרבה יותר אנרגיה מרוב כלי הרכב החשמליים, מבוסס על פלטפורמה חשמלית טהורה חדשה של ג'נרל מוטורס, שנקראת GM BT1. אילוסטרציות רשמיות שלה דלפו לאחרונה לרשת, ופורסמו באתר האינטרנט GMauthority.com. תמונות האילוסטרציה הרשמיות של ג'נרל מוטורס מתארות את המיקום הנמוך של חבילת הסוללות העצומה של האמר החשמלי בתחתית הפלטפורמה, בין הציר הקדמי לאחורי. בנוסף, שני מנועים חשמליים ענקיים מותקנים משני הקצוות של המשאית, ובהיותם חשמליים אין צורך בקשר פיזי בין הסרן הקדמי לאחורי.

    בנוסף למיקום הצפוי של הסוללות ומכלולי ההנעה חושפות האילוסטרציות תכנון גלגלים שטרם נראה עד כה, עם מבנה קעור שמאפיין כלי שטח קשוחים (ונועד להרחיק את הטבור מפגיעת סלעים ועצמים אחרים בשטח). ייתכן אמנם שמדובר רק באילוסטרציה, שלא מייצגת את הגלגלים האמיתיים שאיתם ישווק הרכב הזה, אבל כל הסימנים עד כה מעידים שמדובר בכלי שתוכנן לנהיגה רצינית בשטח קשה. GMC תכננה במקור לחשוף את האמר החשמלי לפני כשלושה חודשים, עם שלוש אופציות הנעה: מנוע אחד, שני מנועים או שלושה. תצורת ההנעה התלת מנועית תספק עד 1,000 כוחות סוס, מומנט מטורף של 156 קג"מ ותאוצה מסחררת של 3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש.

    המידע האחרון, נכון להיום, הוא ש-GMC צפויה לחשוף את האמר החשמלי בסתיו הקרוב, כלומר בתחילת הרבעון האחרון השנה, ולהתחיל לייצר אותו במהלך השנה הבאה, אז הוא גם ייצא למכירה.

    האמר החשמלי הוא הראשון מבין כלי הרכב החשמליים של ג'נרל מוטורס שיעשה שימוש בטכנולוגיית סוללות חדשה שאותה מכנים אנשי החברה Ultium, וזו מאפשרת בין השאר טעינה מהירה, ואורך חיים מובטח של כ-1.6 מיליון (!) קילומטרים. GMC אמנם לא פרסמה נתונים רשמיים אודות טווח הנסיעה, אשר לפי פרסומים שונים אמור להגיע עד ל-800 קילומטרים בין טעינות, אבל כן פורסם שהאמר החשמלי יוצע עם שלוש תצורות לחבילות סוללות, עם תכולת אנרגיה של בין 50 ל-200 קילוואט שעה. במקביל להאמר בתצורה "קלאסית" תוצע גם גרסת טנדר של המפלץ המגודל.

    לקריאה נוספת: האם סוללות 'מיליון וחצי קילומטר' ישנו את העולם?

     

     

    לקריאה נוספת: האמר: עשרה דברים שחשוב לדעת על לידתו מחדש של מותג מעצבן

    אגב, בשבוע שעבר פרסמה ג'נרל מוטורס פרטים אודות "מפת הדרכים" שלה לייצור ומכירת כלי רכב חשמליים בסין – שהיא המדינה המתקדמת ביותר בעולם כיום בטכנולוגיה של רכב חשמלי. התכנית אמנם כוללת לא רק את נושאי הרכב החשמלי אלא גם נושאי תחבורה חכמה, קישוריות ונהיגה אוטונומית, אבל מה שחשוב זה שג'נרל מוטורס משקיעה יותר מ-20 מיליארד דולר בכלי רכב חשמליים ואוטונומיים, ושיותר מ- 40% מדגמי הרכב החדשים שהיא תשיק בסין, יחד עם שותפתה המקומית חברת SAIC, יהיו כלי רכב חשמליים טהורים. כל כלי הרכב האלה (כך מבטיחים האמריקנים, גם כדי להרגיע את שותפיהם הסינים ואולי גם כדי לחמוק מתחת לרדאר של הנשיא טראמפ), ייוצרו בסין וכמעט כל החלקים שמהם הם מורכבים יגיעו מספקים מקומיים.

    The post איור הפלטפורמה של האמר החשמלי דלף לרשת appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    איור הפלטפורמה של האמר החשמלי דלף לרשת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.