• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    האחד באפריל הוא יום חג באינטרנט. במקום שבו העובדות כבר מזמן לא חשובות, פעם בשנה גם חברות גדולות מרשות לעצמן להשתטות – ולהציג מוצרים פורצי דרך או מוזרים שכעבור כמה שעות מתברר שהם לא יותר ממתיחה. כך גם נעשה בעולם האופנועים שלנו, ואנחנו בחרנו להציג שלוש מהמתיחות המעניינות ביותר, שהלוואי והיו אמתיות.

    כך, החנות האינטרנטית לציוד הרכיבה Sportsbike Shop, צייצה אתמול כי השיגה זכויות הפצה בלעדיות למוצר חדש של אפל, הוא קסדה חכמה לרוכבי אופנועים. ״ה-iLid החדש של אפל הוא החדירה הראשונה של החברה החדשנית בעולם לעולם האופנועים״, נכתב בעמוד המוצר המפוברק באתר. ״הקסדה משלבת בין תצוגה בקסדה לבין היכולות החדשניות של העוזרת סירי. כל מה שאתם צריכים יופיע מולכם בתלת-ממד ברמה צבאית״. למרות שקסדות מתקדמות בעלות יכולות תצוגה וקישוריות מגיעות לשוק בשנים האחרונות, מן הסתם תחום הקסדות לא נמצא בראש מעיינה של אפל כרגע.

    גם ב.מ.וו החליטה לעשות מתיחה משלה, שמבוססת על מוצר אמיתי שנמצא בפיתוח של החברה – אופנוע אוטונומי. לפי מתיחת החברה, הם פיתחו מוצר בשם iRace, המאפשר לרוכבים פשוטים להגיע ליכולות של רוכבי מרוצים, בעזרת מערכת אוטונומית מבוססת GPS.

    באתר החברה הוצגו ציטוטים מפוברקים של אינסטלטור גרמני בן 39, שלכאורה נלקח לאי מאן כדי לבחון את המוצר. ״אף פעם לא עליתי על מסלול מרוצים לפני כן״, הוא מצוטט שם. ״לכן, את הסיבוב הראשון שלי עשיתי במצב מתחילים. עם זאת, בסיבוב הרביעי צברתי מספיק ביטחון כדי לעבור למצב האוליטמייט, וסיימתי את המסלול בזמן הארוך בשמונה שניות משיא המסלול״. כגיבוי הוצגה תמונה מפוברקת של תפריט מצבי הרכיבה בלוח מחוונים של אופנוע המציג מצב רכיבה אוטונומית.

    תמונה מפוברקת של ה-iRace (קרדיט: BMW)

    מתחיה חמודה נוספת הייתה של היצרנית הבריטית טריומף. חשבון הטוויטר הרשמי של החברה צייץ על תוספת חדשה לדגם הרוקט TFC של החברה, היא שני מנועי סילון. על פי המתיחה החמודה, התוספת הזאת מעלה את יכולת הכלי בלא פחות מאלף כוחות סוס, כשתמונה ערוכה מציגה את האגזוזים של האופנוע פולטים את סילון האש ותמונה נוספת הציגה כביכול את שרטוט מנועי הסילון.

    כתבות נוספות:

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אחד באפריל: המתיחות של עולם האופנועים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.