• Ad
  • מלכת הרטרו מאיטליה מתחדשת

    שמונה שנים לאחר שהושקה, ה-500 של פיאט מתחדשת. בתפריט פרונט ואחוריים מעודכנים, מנועים מזהמים פחות וקבינה שעברה רענון וכוללת מעתה גם מערכת מולטימדיה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פיאט 500 - מתיחת פנים 2015שמונה שנים לאחר שמכונית הרטרו האיטלקית הושקה, ה-500 של פיאט מתחדשת ומתעדכנת מתוך שאיפה להמשיך את ההצלחה המסחררת שהביאה לעלייתם של קרוב ל-4 מיליון אקזמפלרים של הקטנטנה על כבישי העולם.
    בפיאט מציגים את ה-500 תחת ההגדרה "מכונית חדשה" ומציינים לא פחות מ-1,800 שינויים אל מול הדגם המוכר, אך למעשה מדובר במתיחת פנים.

    השינויים הויזואליים לא קיצוניים אך בולטים וכוללים פגוש בעיצוב חדש המשלב כונס אוויר גדול יותר, תוספת של פס עיטור בגימור ניקל מתחת לעיטור הניקל המוכר השוכן משני צידי לוגו החברה בחזית, פנסי תאורת יום עם מסגרת לד היקפית ופנסים ראשיים בעיצוב חדש המעניקים לפרונט צורה אנושית.

    פיאט 500 - מתיחת פנים 2015
    מאחור ניתן להבחין בפגוש שעוצב מחדש ובפנסים בטכנולוגיית לד מלאה ובעיצוב מקורי המרענן את מראה הישבן.
    את השינויים החיצוניים משלימים חישוקים קלים בעיצוב חדש ברמות הגימור הגבוהות.

    גם תא הנוסעים שומר על הפריסה המוכרת ולצערנו עדיין, כך עולה מן התמונות של הדגם החדש, עושה שימוש בפלסטיק שחור פשוט וזול למראה, אבל בה בעת הוא מציג עדכונים חשובים כמו, לראשונה, אופציה לצייד את ה-500 במערכת מולטימדיה עם מסך 5" ברמות הגימור הגבוהות, תא כפפות עם דלת, מתגים פחות זולים למראה לתפעול החלונות, גלגל הגה בעיצוב חדש הכולל כפתורי שליטה גדולים וברורים למערכת השמע והדיבורית ואופציה ללוח מחוונים דיגיטלי הכולל מסך 7" עם מספר אפשרויות תצוגה.

    פיאט 500 - מתיחת פנים 2015

    פיאט 500 - מתיחת פנים 2015גם המושבים זכו לעדכון קל, לתוספת של אריגים חדשים ולתמיכה צידית משופרת. מתחת למעטפת ניתן לפגוש את המנועים המוכרים של פיאט: 1.2 ליטרים עם 69 כ"ס וטווין אייר דו-צילינדי מוגדש בנפח 0.9 ליטרים עם 85 או 105 כ"ס.
    עם זאת, המנועים עברו עדכונים כדי לעמוד בתקני יורו 6 המחמירים ועל פי פיאט כעת הם גם חסכוניים יותר.

    באירופה ה-500 תוצע גם עם מנוע דיזל בנפח 1.3 ליטרים מסדרת מולטי-ג'ט שמפיק 95 כ"ס ובהמשך גם בגרסה חסכונית יותר למנוע ה-1.2 שתהיה מותאמת לעשות שימוש בגז טבעי.

    בפיאט מציינים גם שדרוגים במערך המתלים ובשלדה, עידון וכיול מחדש של תיבת ההילוכים האוטומטית-רובוטית החד מצמדית ושיפור משמעותי בבידוד הרעשים.

    בנוסף, בקרוב תוצג גם גרסת אברת' מעודכנת. ה-500 המחודשת צפויה להגיע לשווקים ביבשת הישנה לקראת הסתיו ויש להניח שלארץ היא תגיע לקראת סוף השנה.

    עוד באותו נושא: 
    פיאט 500X בישראל
    פיאט מציגה: אבארט 500 החזקה בהיסטוריה

    פיאט 500 - מתיחת פנים 2015

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.