• Ad
  • הג'וליה החדשה תוכננה לחולי הגה אך תנהג בעצמה

    אלפא ג'וליה מתחילה להגיע לכבישים וקוטפת שבחים. כעת מתברר שבאלפא עסוקים בימים אלה בפיתוח מערכת נהיגה אוטונומית שתוכל לנהוג את הג'וליה ללא התערבות אנושית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    2016-ARGiulia-22לאחר עיכובים חוזרים ונשנים, בשבועות האחרונים החלו סוף סוף המסירות הראשונות של המחליפה הכל כך מדוברת של האלפא 159- הג'וליה.
    על פי הביקורות ומבחני הדרכים הראשונים שהתפרסמו בעולם, נראה כי כולם תמימי דעים והיה שווה להמתין 5 שנים למחליפה הזו וכי הג'וליה מחזירה את אלפא לימי הזוהר שלה ובעיקר בגרסת התלתן הירוק שלה מהווה בשורה של ממש לחובבי הנהיגה האמיתיים באשר הם.

    עוד ב-TheCar:
    אלפא רומיאו חוזרת לאחור?
    לא תצליחו לברוח: ניידות המשטרה המהירות בעולם
    מכונית של גוגל נכנסה באוטובוס

    כעת מתברר שעל אף שככל הנראה יכולות הניהוג הן הקלף החזק ביותר של המכונית החדשה מאיטליה, באלפא עסוקים בימים אלה דווקא בפיתוח מערכת נהיגה אוטונומית שתוכל לנהוג את הג'וליה ללא התערבות אנושית.
    לפני מספר ימים דווח על תחילתו של שיתוף פעולה בין קונצרן קרייזלר-פיאט, הבעלים של אלפא רומיאו, לפרויקט המכונית האוטונומית של גוגל.
    אמנם בשלב זה השת"פ הוא ראשוני בלבד וכולל אספקה של מיניוואנים מתוצרת קרייזלר לענקית הטכנולוגיה מעמק הסיליקון שעליהם תותקן מערכת הנהיגה האוטונומית של גוגל, אך מנכ"ל פיאט-קרייזלר רמז שזו רק תחילת הדרך.

    2016-ARGiulia-14

    בכל מקרה, בעוד שעל פי מקורות בקונצרן רק בשנת 2024 פיאט צפויה להציג מכונית אוטונומית לחלוטין, על פי הרלד ווסטר, המנהל של אלפא רומיאו ומזראטי, עוד הרבה לפני תאריך היעד הזה בג'וליה תשולב מערכת אוטונומית חלקית בדומה ל"Auto Pilot" של טסלה.

    לא ברור אם הטכנולוגיה שתוצג בג'וליה תהיה קשורה כלל להסכם ולפיתוחים מבית גוגל, אך בניגוד להערכות חלק ממומחי הרכב הטוענים כי טכנולוגיות הנהיגה האוטונומיות יהוו גזר דין מוות בראש ובראשונה ליצרניות רכב שחוויית הנהיגה היא חלק משמעותי מהאפיל שלהן, ווסטר סבור אחרת: "לא פעם נתבקשנו בדיונים פנימיים לשקול האם הטכנולוגיה מנוגדת לערכי הבסיס של מותג כמו אלפא רומיאו, אבל אני בטוח שההיפך הוא הנכון ודווקא רכבים המעוררים כמות עצומה של רגשות בעת נהיגה יהיו מבוקשים יותר בעתיד".

    נשמע לכם לא הגיוני? ווסטר המשיך: "אם אתם עובדים בעיר וצריכים להגיע בכל בוקר למשרד, לא משנה כמה אתם אוהבים מכוניות ובאיזה רכב אתם נוהגים, מהר מאוד תמצאו את עצמכם עומדים בפקק ומבזבזים זמן ואנרגיה. בתנאים כאלה באמת לא משנה באיזה רכב אתם נוהגים ואפילו חולי הגה קשים בוודאי היו שמחים לוותר על קטעי נהיגה כאלה ובשביל זה בדיוק אנחנו מפתחים לג'וליה מערכת אוטונומית חלקית".
    הבוס של אלפא המשיך ואמר: "ברגע שיחסכו כל קטעי הנהיגה המשעממים והטכניים, יותר ויותר אנשים יתחברו שוב לחווית הנהיגה האמיתית ויעריכו נהיגה בכביש פנוי ללא תנועה בנתיב מאתגר – ובמקומות הללו למכוניות כמו הג'וליה יש יתרונות ברורים ולכן ברור שהיא תהיה דווקא מבוקשת יותר".

    2016-ARGiulia-05
    .

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.