• Ad
  • לקיה יש כח להפתיע: 0-100 בתוך 5.1 שניות

    קיה GT החדשה תושק בתערוכת דטרויט. על הכוונת: אאודי A5 ספורטבק וב.מ.וו. סדרה 4
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קיה שחררה טיזר שני לקראת השקת המכונית הספורטיבית המהירה ביותר בתולדותיה, אשר תוצג רשמית לראשונה בתערוכת דטרויט הקרובה ב-8 בינואר.

     

    קיה טיזר לקראת דטרויט 2017 - GT - 005

     

    הטיזר, שני בסדרת "הסיבוב הבא" (או "העקומה הבאה"), מציג ניסוי של המכונית אשר נערך בנובמבר האחרון על מסלול המבחן של קיה בנאמיונג שבקוריאה, ובו היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.1 שניות ומגיעה למהירות מרבית של יותר מ-240 קמ"ש.

     

     

    טיזר קודם של אותה מכונית היה וידאו מתוך ניסוי שלה על המסלול בנורבורגרינג שבגרמניה, ושניהם מוצגים באתר ייעודי שקיה העלתה לקראת ההשקה. קיה טיזר לקראת דטרויט 2017 - GT - 004

    כפי שכבר פרסמנו כאן, GT החדשה (אשר תיקרא ככל הנראה K8 בקוריאה), תהיה מכונית ספורט בעלת הנעה אחורית, בתצורת קופה ארבע דלתות, והיא מגשימה את החזון שהציגה קיה כבר בשנת 2011 עם דגם התצוגה GT.

    המכונית היא אחותה של יונדאי G80 העתידית, וכמותה גם היא תתבסס על הפלטפורמה החדשה של מכוניות הסדאן של יונדאי – ג'נסיס G90 ו-G70.

    הערכה סבירה היא שהמכונית תונע באמצעות מנוע של קבוצת יונדאי-קיה בתצורת V6 בשתי תצורות: 3.8 ליטר אטמוספירי ו-3.3 ליטר בעל שני מגדשי טורבו. אופציות עתידיות נוספות ליחידות הנעה כוללות יחידה היברידית עם מנוע בנזין ארבעה צילינדרי ואולי גם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר, ומאידך אולי גם מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר.

    כמובן שמוקדם מידי לדבר על המחיר של המכונית, שיפורסם מן הסתם עם השקתה, אבל ההערכה היא שמדובר בגזרת ה-30 אלף דולר (בארה"ב), כלומר בחלק העליון של טווח מחירי קיה בעולם. על הכוונת ניצבות מכוניות פרימיום יקרות ממנה כמו אאודי A5 ספורטבק, ב.מ.וו. סדרה 4 וכיוצ"ב.

     

    קיה טיזר לקראת דטרויט 2017 - GT - 003

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.