• Ad
  • המודל 3 של טסלה נחשפת ושוברת שיאים חדשים

    יותר מ-200 אלף הזמנות נרשמו בתוך יממה למודל 3, הטסלה הראשונה במחיר זמין. המכונית, שתגיע לכבישים רק לקראת סוף 2017, תאיץ למאה בתוך 6 שניות, תציג מרווח נדיב ל-5 מבוגרים ותציע טווח של כ-340 קילומטרים בין טעינות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Tesla-Model3-5יצרנית הרכב הצעירה מעמק הסליקון ממשיכה להדהים את עולם הרכב וקצת יותר מ-24 שעות אחרי שנחשף הדגם הרביעי של החברה, המודל 3, נתקבלו באתר החברה לא פחות מ-200 אלף (!!!) הזמנות לרכב החשמלי הראשון של החברה במחיר זמין שיעמוד על 35 אלף דולרים לפני הטבות מס ומענקים לעידוד מעבר לכלי רכב לא מזהמים.

    המכונית הזולה ביותר של טסלה עד היום תמסר ללקוחות הראשונים רק לקראת סוף 2017, אך זה לא מנע מכמות אדירה של אנשים למהר להזמין אותה ולהפקיד 1,000 דולרים על מנת לקבל אותה במועד קרוב ככל הניתן להשקה.

    המודל 3 תציע מימדים משפחתיים ולמרות שהמפרט הסופי טרם נחשף, לטענת אלון מאסק, המייסד והבעלים של טסלה, לא תתפשר בשום תחום ותכלול גם ביצועים מרשימים מאוד עם האצה למהירות תלת ספרתית בתוך כ-6 שניות, טווח של כ-340 קילומטרים בין טעינות ותא נוסעים שיציע מרווח נדיב ל-5 נוסעים מבוגרים.

    עוד ב-TheCar:
    טסלה מציגה: מכונית מיוחדת לטבעונים
    מנכ"ל טסלה: אפל מעסיקה את מי שאנחנו מפטרים
    טסלה רוצה לייצר סוללות ולהוזיל את המכוניות החשמליות

    במבט מהצד ומאחור ניכר דמיון למודל S המצליחה עם מבנה סדאן קופה נמוך צללית מרשים מאוד, אם כי לא פורץ דרך. הפרונט מעט שונה וכולל מכסה ופנסים המזכירים יותר מכל את הפורשה מקאן (רכב הפנאי הקומפקטי המבוסס על ה-Q5) ופריט עיצוב מאוד לא שגרתי בדמות סבכה (גריל) אטומה המדגישה את העבודה כי מדובר ברכב חשמלי שלא צריך מערכת קירור מסורבלת.
    כמו כן ניתן לציין בתי גלגל גדולים התורמים למראה הדינמי, ידיות דלת שטוחות לחלוטין וחלון זכוכית פנורמי על כל שטחו של הגג.

    Tesla-Model3-1

    הגג הפנורמי יתרום בוודאי לתחושה האוורירית בקבינה המתאפיינת בעיצוב מינימליסטי נקי עם דשבורד נטול כפתורים הכולל מסך אופקי בולט וגדול מימדים בקונסולה המרכזית.
    הוויתור על מנוע בעירה פנימית מסורבל מאפשר למודל 3, מעבר למימדי קבינה נדיבים במיוחד, להציע גם שני תאי מטען – אחד במקום שהייתם מצפים לו, מאחור, ושני במקומו של המנוע בחזית.
    ה-3 תכלול כסטנדרט מערכת מולטימדיה ושליטה מרכזית עם ממשק הניתן לעדכון מרחוק כמו במודל S ותציע, בכל רמות האבזור, גם את מערכת הנהיגה האוטונומית החלקית (העושה שימוש בטכנולוגיה מבית מוביל-איי הישראלית) בכבישים מהירים.

    345343535בחברה מציינים שתשומת לב רבה הוקדשה לבטיחות וכי הם צופים שהמכונית החדשה תזכה לדירוגי בטיחות מקסימליים בכל תחום ובכל אחד ממבחני הריסוק העצמאיים המתקיימים בעולם.
    הרוכשים של המכונית יהנו גם מגישה חופשית ללא תשלום לכל אחת מ-3600 תחנות הטעינה המהירה של טסלה ברחבי העולם בהן ניתן להטעין את המצברים בתוך זמן קצר ובטסלה מאמינים שעד שהמודל 3 תגיע לשווקים מספר תחנות הטעינה החופשיות הללו יוכפל.

    עם תג מחיר דומה, עוד לפני הטבות המס, למשפחתיות פרימיום דוגמת ב.מ.וו סדרה 3, מרצדס C קלאס ואודי A4 , אין ספק שהמודל 3 צפויה לזעזע את שוק משפחתיות הפרימיום לפחות ברמה דומה למה שהמודל S עשתה לשוק הסאלון היוקרתי, אבל לא רק ליצרני הפרימיום יש מה לחשוש ויש לציין שה-3 החדשה קרובה במחירה גם לשברולט בולט החשמלית שאמנם מציעה טווח נסיעה דומה ושימושיות של מיניוואן אבל לא מצוידת בתדמית יוקרתית ובביצועים שמתקרבים לאלה של הטסלה הקומפקטית.

    "המודל 3 היא המכונית שרציתי לבנות מלכתחילה", סיפר בהתרגשות אלון מאסק באירוע החשיפה של הדגם במטה החברה בקליפורניה. "זה דגם שיאיץ את המעבר אל עתיד עולם הרכב, כדי להיות מסוגלים לייצר אותו צריך היה לפתח טכנולוגיה חדשה ויקרה", הסביר מאסק. "בהתחלה בחנו אותה בכמויות קטנות בטסלה רודסטר, לאחר שהיינו בטוחים בעצמנו המשכנו למודל S ולמודל X וכעת אנחנו יכולים סוף סוף להביא את הבשורה לטווחי המחירים שיובילו לנקודת המפנה שאנו מחכים לה ולזו שהעולם, שאנשים הגרים בו שוברים בכל שנה שיאים חדשים של פליטות מזהמים, כה זקוק לה", סיכם מאסק.

    Tesla-Model3-3

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.